//

Handen in het haar na update van 2.2 naar 2.2.1

Handen in het haar na update van 2.2 naar 2.2.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede iphone gebruikers. Ik ben ten einde. Mijn iphone is geupdate naar 2.2.1 met de pwn tool hier liep hij op vast en is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-09, 22:22
flyte flyte is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard Handen in het haar na update van 2.2 naar 2.2.1

Beste mede iphone gebruikers.

Ik ben ten einde. Mijn iphone is geupdate naar 2.2.1 met de pwn tool hier liep hij op vast en is vervolgens gerestored in itunes naar 2.2.1 met waarschijnlijk de verkeerde baseband. Ik heb alles al geprobeerd en zit nu weer op 2.2 maar vermoed met de verkeerde baseband.

Ben ik nu zo de pineut zodat ik hem niet meer kan redden zodat hij weer geunlockd kan worden ? Wie heeft voor mij een verlossende tip ? ik baal hier ontzettend van
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-09, 22:37
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Arrow

Als je mazzel hebt zit je op bootloader 5.8. Mocht dat zo zijn, dan kun je downgraden naar Baseband 02.28.00. Kijk eens hier en hier.

Topic verplaatst naar [iPhone 3G] Unlock.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 23-04-09, 22:42
flyte flyte is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard

Dat had ik inderdaad al geprobeerd helaas zonder resultaat. Heb zojuist besloten om een Turbo sim in huis te halen een kaartje wat tussen de sim en de telefoon in komt te zitten. Helaas heb ik niemand in mijn omgeving die dit al in gebruik heeft en weet dus ook niet of dit het gewenste resultaat.

Bedankt voor je antwoord imario ik zal alles nog eens doornemen en nogmaals een poging wagen.

Ik wist dat het niet mogelijk was om 2.2.1 met yellowsnow te unlocken en kreeg het ook erg warm toen de iphone niet wou booten na de pwn 2.2.1

Wellicht heeft iemand hier een turbo sim en kan hij of zij mij gerust stellen dat dit wel gaat werken.
  #4  
Oud 23-04-09, 22:47
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Dan gaat deze op slot, aangezien er genoeg te vinden is over de firmware 2.2/2.2.1 baseband/unlock.

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update van 4.3.2 naar 4.3.3 doet het niet! Recoveryloop Mavalier iPhone algemeen 3 17-05-11 11:15
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 swakes iPhone algemeen 0 03-09-10 00:21
iPhone: help, handen in het haar 3.1.3. lukt niet om te activeren jaimiefanatic Jailbreak 7 27-08-10 01:37
handen in mijn haar barron iTunes 1 12-09-09 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:05.