iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Krijg Installer.app niet geïnstalleerd (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/3330-krijg-installer-app-niet-geinstalleerd.html)

diadora 06-12-07 18:11

Krijg Installer.app niet geïnstalleerd
 
Hallo,

Ik heb sinds kort ook een iphone ,
hij is unlocked alleen er is een probleempje.
De apptapp is nog niet geinstalleerd en via de link om het te downloaden op internet met de iphone lukt ook niet.
Hij laad dan gewoon de pagina niet. Ik hoop dat jullie daar een oplossing voor hebben.

met vr gr john

sjoran 06-12-07 18:22

Via iBrickr kun je ook installer instaleren......redelijk eenvoudig

suc6 ermee

Aapvader 06-12-07 18:28

Het bestand downloaden en iPhone via usb aansluiten en dan runnen.
Volgens mij moet het dan lukken.

https://forum.iculture.nl/f1/ip...installer.html

diadora 06-12-07 18:38

aapvader ,
ik heb die van jou geproord alleen er is geen keuze uit 1.1.1

vr gr john

Aapvader 06-12-07 18:43

Dan kijk ik even verder voor je.

Doen andere pagina's heb wel via safari? alles over de apple iphone (in Nederland) | Apple iPhone | » iPhoneclub.nl bijvoorbeeld.

Want bij mij doet AppSnapp het gewoon.

diadora 06-12-07 18:54

hee ,

ja alles doet het voor de rest wel , behalve die hij laad het gewoon niet ook al wacht ik een kwartier. Dat zou top zijn :D dankje

vr gr john

Destiny 06-12-07 18:55

Je kunt het beste apptapp downloaden. Daarna doe je " toon pakket inhoud " en ga je naar de map waar je installer.app in ziet staan.

Installeer nu OpenSSH op de iPhone en connect naar je iPhone. Zet nu installer.app in de applications map en zet de permissie naar 775 of 755. Start nu je iPhone opnieuw op en je hebt installer.

Waarschijnlijk vraagt ie meteen om te updaten als je hem voor de eerste keer start. Doe dit ook.

Succes !

diadora 06-12-07 19:07

dit kan niet schadelijk zijn voor de iphone ,
ik ben er wel voorzichtig mee snap je ?

gr john :)

diadora 06-12-07 19:08

en hoe bedoel je toon pakket inhoud ? :$
zal wel een domme vraag wezen
thnx

Destiny 06-12-07 19:08

Nee dit kan niet schadelijk zijn. Gewoon niks verwijderen als je in hebt gelogd op de iPhone. Deze methode werkt iig wel 100%. Meer info staat in de wiki.

" rechtermuisknop ". Zo noem ik het. dus rechtermenu. Daarna resources. En daar moet ergens installer.app staan

iCulture 06-12-07 19:09

Heb je het advies in post #3 al opgevolgd?

EDIT
Ik was even in de war: volg even de stappen in deze handleiding: https://forum.iculture.nl/f1/ip...-appsnapp.html


diadora 06-12-07 19:11

ja gedaan alleen er is geen keuze uit 1.1.1 die ik heb.
gr john

Aapvader 06-12-07 19:11

Als je gewoon doet wat Destiny zegt dan krijg je geen problemen. En als je is niet goed begrijpt en twijfelt, dan moet je het nooit doen. Maar gewoon lekker naar verdere info zoeken en vragen totdat je het wel begrijpt.

Het is niet moeilijk om te doen, dus dat moet je wel lukken.

diadora 06-12-07 19:15

installer ap heb ik niet :$ op de iphone vandaar dat ik er moeite mee heb :S
gr john

Destiny 06-12-07 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aapvader (Bericht 24441)
Als je gewoon doet wat Destiny zegt dan krijg je geen problemen. En als je is niet goed begrijpt en twijfelt, dan moet je het nooit doen. Maar gewoon lekker naar verdere info zoeken en vragen totdat je het wel begrijpt.

Het is niet moeilijk om te doen, dus dat moet je wel lukken.

Gewoon proberen :) En als je iets niet snapt of je krijgt 1 of andere melding effe posten. Komen er samen wel doorheen :p

@iphoneclub.nl: Die appsnapp methode heeft ie volgens mij al geprobeerd. Echter zonder succes.

@ diadora: Als je naar de site www.jailbreakme.c o m gaat moet je de iPhone wel aan iTunes aansluiten en wachten totdat iTunes hem herkent. Ook kun je het beste auto-lock uitzetten.

Probeer eerst dat even....

diadora 06-12-07 19:18

okej top :D ,
apptapp heb ik gedownload , alleen dus als ik hem open krijg ik geen optie om 1.1.1 te kiezen . en jij zegt dus rechtermuisklik op de installer alleen dan zie ik geen resources
ik ben dom hierin maar ik hoop dat het gaat lukken

dankje :D

Aapvader 06-12-07 19:19

Ja idd gewoon proberen, is niet moeilijk. Ik wil eventueel wel mijn installer.app map voor je uploaden, dan hoef je die er alleen maar in te plakken.

diadora 06-12-07 19:21

waar moet je die in plakker dan :$ .

Aapvader 06-12-07 19:23

In je Applications map op je iPhone, daar kun je bijkomen door winSCP (alleen voor windows) te gebruiken.

Destiny 06-12-07 19:24

Nee je moet rechtermuisknop op het apptapp programma. Dan zie je Toon pakketinhoud staan. Daar klik je op en je krijgt een nieuw scherm. Daarna ga je naar contents -- > resources. Daar zie je installer staan met zon rondje met een kruis symbooltje. Die moet je hebben. Probeer eerst even dat bestand te vinden


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.