Dit accessoire is niet bedoelt voor de Iphone fix guide discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is een guide die het probleem die sommigen onder ons hebben zal oplossen. om de paar minuten zal er een pop-up verschijnen die zegt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Dit is een guide die het probleem die sommigen onder ons hebben zal oplossen.
om de paar minuten zal er een pop-up verschijnen die zegt dat dit accessoire niet gemaakt is voor de iPhone, dit kan komen doordat er vocht of stof in je dock poort terecht gekomen is. dan heb je de keuze om de airplane mode op te zetten of niet, als je dat niet doet zullen je geluiden niet meer werken. Ik zat te surfen en vond uiteindelijk een oplossing voor dit probleem. -Om dit probleem te verhelpen zal ten eerste je iPhone jailbroken moeten zijn. (weet je niet hoe dit moet, je zal er wel genoeg informatie over vinden) - je zal het volgende bestand moeten downloaden http://www.megaupload.com/?d=FQP2IVK5 (dit bestand zal moeten worden uitgepakt) -je zal moeten sshen in je iPhone ( weet je niet wat dit is, je zal er ook wel genoeg informatie over vinden. plaats het gedownloade bestand in de volgende map /System/Library/PrivateFrameworks/IAP.framework/Support het beste is om het originele bestand op je computer op te slagen, mocht er iets fout lopen. als je het bestand gekopieerd hebt naar /System/Library/PrivateFrameworks/IAP.framework/Support zal je permissions van dit bestand moeten wijzigen naar 755, mocht dit nog niet het geval zijn. hierna je iPhone rebooten (power en home knop inhouden tot apple logo verschijnt) Dit werkte voor mij voor firmware 2.2.1 en dit werkte volgens de bronnen ook voor eerder verschenen versies boven 2.0 Ik vond deze interessante tip op macrumors, hopelijk zal het jullie ook helpen groetjes, Neil Laatst gewijzigd door iNeil; 28-04-09 om 21:03. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je link doet het niet
![]() |
|
|||
|
|||
![]() eventjes corrigeren
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Laat iets weten als het iemand geholpen heeft, of niet.
|
|
|||
|
|||
![]() Ja heeft geholpen, Goede tip!
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb dit probleem ook wel eens als ik hem aansluit aan een ipod stereodock.
helpt dit dan ook?
|
||||
|
||||
![]() Als je die pop-up krijgt zal dit voor jou helpen.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Werkt prima, helemaal top!
![]() |
Labels |
dock, iphone, iphone accessoire guide |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone - fix guide | iNeil | iPhone algemeen | 110 | 01-09-11 21:26 |
Deze accessoire is niet bedoelt voor de iPhone | RikH | iPhone algemeen | 4 | 26-08-11 16:50 |
Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone' | rlmg073 | iPhone accessoires en onderdelen | 27 | 10-07-11 17:26 |
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone | SneakerStyle | iPhone algemeen | 4 | 03-10-08 07:41 |
Foutmelding, dit accesoire is niet voor de iphone bedoelt | Marcob | Archief | 1 | 21-09-08 18:17 |
|
|