iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   vraagje over categorien in winterboard (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/33591-vraagje-over-categorien-winterboard.html)

francebramie 01-05-09 18:03

vraagje over categorien in winterboard
 
Ik wil graag verschillende themas voor mijn iphone.
Dus 1 compleet thema (lockscreen, summerboard, sms, telefoon...) en als ik dat allemaal 3 keer heb, word het allemaal zo onduidelijk.
Kan ik nou de themas voor 1 groot thema in een map stoppen, en als ik die map aankruis dat dan alle themas die daarin zitten aangaan.
Kan dit? Of is er een andere manier?

spysical 02-05-09 09:42

Ja dat kan...
Je hoeft alleen de mappen struktuur te kennen...
Ik zou zeggen ga naar cydia download een compleet thema. SSH je iPhone ga naar /private/var/stash/Themes.xxxxxx en vind het complete thema.
Copieer je themas die je in je complete thema wil hebben naar je PC en maak het complete thema na met je lose themas.

francebramie 02-05-09 09:45

Ok, dus ik download een thema met telefoon, sms, lockscreen, en al, en vervang ik de dingen.

spysical 02-05-09 10:05

uuhm. Zegmaar ja. Ik zou wel een copie van de betreffende themas maken.
Dus:
1. Download een Compleet thema. Hoeft niet perse.
2. SSH je iPhone (gebruik zoek functie als je niet weet hoe ofzo)
3. Navigeer naar /private/var/stash/Themes.xxxxxx (xxxxxx is bij vaak anders)
4. Copieer de thema's die je wil samen voegen en het complete thema naar je PC.
5. Maak een nieuw mapje aan met een naam voor je thema.
6. Open in een nieuw venster het complete thema zodat je een overzicht krijgt van waar allees komt te staan.
7. Maak het complete thema na met de themas die je wil.
8. Zet het thema op je iPhone.
9. Respring/boot je iPhone
10. klik je themas uit en je nieuwe zelfgemaakte complete aan.
11. Af wachten of je het goed hebt gedaan en klaar is jij.

LET OP! : Het is heel hoofdletter gevoelig! Dus zorg dat je het exact het zelfde typt!

Greetsz, Spysical.

PS je kan ook alles gewoon een 1 mapje zetten. en kijken of het werkt. En dan bedoel ik niet de mapjes die je in /private/var/stash/Themes.xxxxxx vind maar die daar onder zitten. Zo als Bundles en Private en Icons

francebramie 02-05-09 10:08

Nou zal eens gaan puzzelen, weet je misschien een goed compleet thema, om als goed voorbeeld te nemen?

Het is gelukt, bedankt!
Het is gewoon erg makkelijk, je stopt icons in een map icons, bundles in een map bundles van alle thema's bij elkaar.

Modbreak:
Gebruik voortaan de Edit-knop.


Lucien1966 02-05-09 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 282694)
Het is gelukt, bedankt!
Het is gewoon erg makkelijk, je stopt icons in een map icons, bundles in een map bundles van alle thema's bij elkaar.

en hoe ziet het totaalplaatje er nu uit? Ik ben wel benieuwd wat je gemaakt hebt :D

francebramie 02-05-09 11:43

Ik ben nog bezig! Ben 4 hele thema's aan het maken, heb er nu al 1 die af is (had alle elementen al) en voor de rest moet ik nog een paar dingen zoeken
Vanavond kan ik er al 2 posten.

iMario 02-05-09 12:35

Check ook eens de Wiki.

francebramie 02-05-09 17:36

Hier dus een paar screenshots van hoe mijn 4 themas er nu uit zien. Alleen mijn springboard is af, de rest moet allemaal nog gedaan worden, bijhalve bij 1 thema die is helemaal af.

Apple Thema:
Thema 2:
Thema 3:
Thema 4:

Dit was het voor nu. Thema 2 en 3 lijker erg veel op elkaar, dit is tijdelijk, ga thema 3 nog veranderen, thema 4 blijft zo.

iMario 06-05-09 01:38

Post je screenshots a.u.b hier.

Je kan alles makkelijk in één thema folder stoppen.

ThemaNaam.theme (met daarin Icons, Bundles, UIImages). In Icons zet je gewoon al je iconen, in Bundles zet je alle applicatie mods (geef het mapje de 'BundleIdentifier' als naam) en in UIImages komen alle UI PNG's. Eventueel kun je ook nog een mapje ''UISounds'' maken, en daar je aangepaste geluiden instoppen (lock, unlock geluiden enzovoorts).

~Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.