Usb aansluiting werkt niet meer! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen , kan iemand mij helpen ik heb de eerste versie van die iphone en al start ik hem op blijft ie bij het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen ,
kan iemand mij helpen ik heb de eerste versie van die iphone en al start ik hem op blijft ie bij het appel gedeelte stil staan en op usb reageert hij niet wat moet ik doen? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Komt hij ook niet meer in DFU?
|
|
![]() Gebruik inderdaad de zoekfunctie even, dit draadje gaat op slot.
|
Labels |
opstarten, usb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oordopjes aansluiting werkt niet goed | erikroeier | iPhone algemeen | 3 | 16-04-14 17:38 |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
USB auto-aansluiting Iphone4 | Arjanus | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-11-10 08:32 |
Storing autoradio Pioneer P6000UB USB aansluiting | johandemeijer | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 28-02-09 14:30 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
|
|