iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Applicatie niet te zien op me scherm (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/33774-applicatie-niet-zien-op-scherm.html)

djsertay 06-05-09 05:09

Applicatie niet te zien op me scherm
 
Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen??
Ik heb zojuist paar programma's (.app) via WINSCP op me iphone gezet.
Ik heb ze onder var/stash/application gezet, octaal op 0775. Ik heb het blokje geklikt van "groeps-, eigenaar- en andere-rechten recursief intellen".
Maar wat raar is, dat ik de app niet op me hoofdscherm zie, wel onder bijvoorbeeld SB Settings, daar zie ik je ze wel staan. (kan zie via daar niet openen)
Ik heb onder Poof gekeken, ze staat niet verborgen.
Wie kan mij helpen.
Het gaat om een iPhone 2.2.1. met jailbrake.

O ja nog iet, als ik dus op dat blokje klik om het aan te vinken, na het opslaam, als ik dan terug ga in dat app mapje, is het niet meer aangevinkt?

barkode 06-05-09 11:19

Het zijn legale apps neem ik aan?

"R" 06-05-09 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barkode (Bericht 283895)
Het zijn legale apps neem ik aan?

@djsertay: om wat voor apps gaat het?

djsertay 06-05-09 13:32

simport en een programma muxo

barkode 06-05-09 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djsertay (Bericht 283956)
simport en een programma muxo

Simport is toch die app waarmee je je sim contacten kon kopiëren op 1.1.4?
Als dat zo is dan heb je die app niet nodig want in de 2x firmwares zit die functie al.

Waarom download je die programma's niet via cydia, installer, icy of appstore (ik weet niet waar je jouw programma's moet downloaden sorry)?gl

djsertay 07-05-09 00:59

Wat maakt het uit? ik wil gewoon een app mapje op me iphone zetten een programma, maar het lukt niet!

iMario 07-05-09 01:43

Als je denkt dat je zomaar apps (gemaakt voor firmware 1.x), op je iPhone kan zetten met firmware 2.x, dan heb je het mis.

djsertay 08-05-09 01:43

Het is ook geen applicatie voor 1.x :S

ButcherJF 08-05-09 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door "R" (Bericht 283915)
@djsertay: om wat voor apps gaat het?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djsertay (Bericht 284124)
Wat maakt het uit? ik wil gewoon een app mapje op me iphone zetten een programma, maar het lukt niet!

Het maakt uit omdat op dit forum geen tips mogen worden gegeven voor illegaal verkregen apps. Als je de .ipa('s) dus ergens hebt gedownload om niet voor een app te hoeven betalen ben je hier aan het verkeerde adres.

"R" 08-05-09 08:56

Modbreak:

Zou je svp duidelijker willen zijn in wat je wilt.
Als het een vraag betreft over Cydia of Installer apps, dan dien je die vraag in betreffend subforum te behandelen. Als het gaat over een app die via iTunes verkregen is, dan zou het door jou geschetste probleem zich niet voor mogen doen.
Kijk aangaande muxo ook eens hier zou ik zeggen.
Dit draadje gaat op slot in ieder geval, post svp in het juiste subforum evt. nieuwe vragen, maar probeer duidelijker te zijn.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:37.