//

hoe kan ik de hele contactlijst legen?

hoe kan ik de hele contactlijst legen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de oude iphone 3G van mn broer overgenomen en hij heeft er 1000 en nog wat van zijn contacten in staan. Hoe kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-05-09, 11:46
donny88 donny88 is offline
• iOS 4.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 84
Standaard hoe kan ik de hele contactlijst legen?

Ik heb de oude iphone 3G van mn broer overgenomen en hij heeft er 1000 en nog wat van zijn contacten in staan. Hoe kan ik deze in een keer verwijderen, zonder het 1 voor 1 te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-09, 12:24
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Euhm zelfde antwoord als op je vraag rond je agenda. By het syncen met je pc/Mac hoort zich dat wel op te lossen als je juist klikt. (en weer best even herstellen via itunes als je geen unlock/yellowsnow toestanden hebt)

PS: ik zou er toch eens door bladeren of hij geen schoon vrouwvolk in zijn contacten / fotobibliotheek heeft staan voor je alles er afveegt hoor
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #3  
Oud 06-05-09, 12:28
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je hoeft geen meerdere topics te openen voor zulke vragen, want dan kunnen er nog 100 volgen...

Herstel via iTunes (of update met een custom firmware als je yellowsn0w gebruikt).

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na het bellen naar je contactlijst? Pulletje Jailbreak apps en thema's 2 23-03-11 15:23
Hoe kan ik checken of mijn 3G simlock vrij kan maken andre-nl Odido (T-Mobile) 5 28-06-10 22:48
Contactlijst overzetten Wili6 Orange 1 14-06-10 12:52
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon ujjain iPhone algemeen 7 23-01-10 13:36
Afbeelding contact in contactlijst rubenhvt Jailbreak apps en thema's 3 25-11-09 08:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.