//

itunes en computer herkennen mijn iphone niet

itunes en computer herkennen mijn iphone niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een probleem. Ik heb onlangs een iphone gekocht en hebbem unlockt met de anysim-methode op je iphone zelf. Nu als ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-07, 18:53
timmy099 timmy099 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard itunes en computer herkennen mijn iphone niet

hoi,

ik heb een probleem. Ik heb onlangs een iphone gekocht en hebbem unlockt met de anysim-methode op je iphone zelf. Nu als ik hem aansluit op de pc ziet de pc de iphone als een soort camera-->??
Als ik men iphone in restore mode zet en itunes open vraagt hij me om te herstellen. Ik heb versie 1.1.1. Wat moet ik doen??
Help!

Mvg, Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-07, 08:40
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Als ik m'n iPhone aansluit op de laptop, dan verschijnt ook in eerste instantie een venstertje dat er een camera is aangesloten (Wizard camera en ??). Dat kan ik gewoon weg klikken. Als ik dan iTunes start zoekt die even (komt een pop-up venstertje) en daarna zie ik mijn gsm. Dat laatste doet ie bij jou niet?

Een wilde gok: heb bij een andere gsm gehad dat ik hem, alleen als ik hem aansloot op een USB-poort die rechtstreeks op het moederbord van de pc zat (meestal aan de achterzijde van je pc), in bepaalde programma's kon benaderen. Ik kon daarbij zeker geen USB-hub gebruiken, en ook de poorten aan de voorzijde werkten niet. Misschien de moeite waard dat eens te proberen?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 08-12-07, 16:31
timmy099 timmy099 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Heb het geprobeerd alles geprobeerd en nix werkt... :s Ik heb itunes 7.5, en als ik dat dan start gebeurt er gwoon nix...

Mvg Tim
  #4  
Oud 10-12-07, 09:56
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik kwam, min of meer toevallig, dit tegen: iPhone not recognized in iTunes for Windows
Kijk hier eens, misschien je oplossing. Je bent in ieder geval niet de enige, gezien het feit dat Apple zelf hem als nr. 1 in hun 'Top support topics' zet.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 10-12-07, 16:38
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

ik had het ook , zie je in bij programmas wel je apple mobile device support staan?
anders gaat het niet werken..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
computer vindt mijn iphone niet latino iPhone algemeen 42 22-06-10 17:24
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? de_Surinamer iTunes 3 03-05-10 00:14
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes evivanlaarhoven iTunes 2 19-01-10 16:20
Itunes Herkend mijn Iphone, maar mijn pc niet ? dimitrios iTunes 1 30-07-09 19:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:37.