//

legitime contract with carrier?

legitime contract with carrier? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) yo, sta op het punt mijn 3G te gaan jailen, maar nu lees ik in de guide dat het erg belangrijk is om te weten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-09, 11:37
jeandeman's schermafbeelding
jeandeman jeandeman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Arrow legitime contract with carrier?

yo,

sta op het punt mijn 3G te gaan jailen, maar nu lees ik in de guide dat het erg belangrijk is om te weten of je een legitime cotract hebt..

General Settings:
  • If you have a legitimate iPhone contract with your carrier (for instance, and iPhone contract with AT&T (NYSE: T)), you will need to uncheck the box next to “Activate”
  • If you don’t have a legitimate iPhone contract with your carrier, you will need to ensure that the box next to “Activate” is checked - this will “Hacktivate” your iPhone or iPhone 3G for use on an official iPhone-carrier’s network (note, this is not the same as unlocking the handset for use with un-sanctioned GSM networks)
ik heb het toestel los gehaald en zit zelf op orange, dus toen ik m kreeg heb ik t-mob gebeld om te vragen hoe ik hem kon gebruiken (was ervan uitgegaan dat het kon) en het enige wat ik hoefde te doen is mijn kaartje erin en upgaden naar 2.2.1. Dat werkte en nu zit ik alleen nog maar op het T-mob netwerk. Heb hem dus niet laten unlocken maar ook geen legitime t mob contract,

what should I do?

grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-09, 11:46
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Hier is al heel veel over geschreven, gebruik de zoekfunctie en de wikie eens!
Dit draadje gaat op slot
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carrier learjet iPad algemeen 1 15-11-10 20:52
TM Carrier 5.0 en 7.0/7.1 Scallie Odido (T-Mobile) 11 21-09-10 14:57
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Carrier logo's Smiley iPhone algemeen 203 20-06-09 22:21
KPN carrier jurrian Archief 2 04-02-09 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.