iPhone laten komen uit USA.. probleem. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stefimke Wacheffe.. dit begrijp ik niet. Dus jij beweert dat je als Nederlander als je van buiten Schengen een Schengen-land weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Waar kan ik nalezen wat jij beweert? (Ik vlieg binnenkort van USA->Dusseldorf en ga vandaaruit met de auto weer naar NL) |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Uit een ander forum:
"Je moet je spullen aangeven bij de douane waar je de EU binnenkomt, dus hier Dusseldorf." |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
plus dat invoerrechten etc. eu gebonden zijn, want ook als je bijv via ebay koopt, je het risico loopt eruit gepikt te worden als je iphone wordt verzonden, terwijl vaak die iphones in parijs of brussel aankomen en per (vracht)auto naar nederland komen. dus het risico loop je altijd |
|
||||
|
||||
![]() iPhone US 8Gb veilig aangekomen, woot!!!
Hurraaay ^^ Ze heeft nog allemaal andere Apple-Stuff bij ook, maar het zijn kerstcadeautjes ![]() Nog ff wachten dus! Yaaay \o/
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SecondView met NSTimer op laten komen???? | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 11-01-11 18:36 |
Iphone laten repareren in USA? | Lindala | iPhone algemeen | 2 | 08-03-10 21:35 |
3gs uit engeland laten komen? | ivoback | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 02-11-09 00:33 |
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-09-08 13:50 |
iPhone laten kopen in de USA | Will | Archief | 3 | 07-04-08 17:55 |
|
|