iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Invoerrechten hongkong (UPS) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/3392-invoerrechten-hongkong-ups.html)

Johannn 07-12-07 21:13

Invoerrechten hongkong (UPS)
 
Ik wil waarschijnlijk een Iphone gaan kopen wat vanuit HongKong komt. De kosten hiervoor zijn 350 incl verz.
Nu is mij neerste vraag, hoelang duurt dit ongeveer met de UPS?
En 2e vraag, is er veel kans op dat je invoerrechten moet betalen (via UPS dus..) ?

MichaelT 07-12-07 21:30

Er zijn al veel mensen die via USPS laten verzenden, bij USPS is het altijd invoerrechten betalen. Een iPhone uit Hong Kong is me niet zo verstanding, hij is in Azië nog niet officieel uit en in Azië zijn veel klonen. Je hebt al bepaalde mensen die gewoon een baksteen in de doos hadden zitten ipv een iPhone. De keuze ligt hij jou of je deze risico wilt nemen, ik niet :P

Johannn 07-12-07 21:33

ALTIJD? Ik dacht juist altijd via de USPS altijd? en UPS minder kans..

maar dat is dus niet zo? :(

Dat is inderdaad zwaar balen.. als je een baksteen zou krijgen :P :|

MichaelT 07-12-07 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johannn (Bericht 25036)
ALTIJD? Ik dacht juist altijd via de USPS altijd? en UPS minder kans..

maar dat is dus niet zo? :(

Dat is inderdaad zwaar balen.. als je een baksteen zou krijgen :P :|

Correctie UPS is alleen wanneer je gepakt wordt. USPS is altijd, was in de war. Mijn excuses

Johannn 07-12-07 22:29

Okee!

Maar is de kans dat je gepakt wordt met de UPS dan groot..?

MichaelT 07-12-07 22:57

zul je even met de zoekfunctie naar UPS zoeken, ik zou het zelf liever met FedEx doen.

yess 08-12-07 00:41

Ik zou het bij beide ( UPS en FEDEX ) niet doen, wordt de laatste weken erg veel gecontroleerd.
Een vriend van mij is al binnen een aantal weken gepakt met 2 zendingen.

Riziko 20-12-07 07:31

Ik kan me er morgen ook eentje laten meenemen, die gewoon uit de Apple store komt aldaar! Kosten 2800 bat, iets minder dan 275 euro als ik em niet vergis!!!
Alleen is mijn vraag, is dit gewoon een US iphone? En kan ik straks dezelfde stappen ondergaan als een andere iphone?

Graag snel reactie!!

BVD Riz

Ezekiel 20-12-07 07:47

niet echt de plek om het in iemands andere thread te gooien maar zoals je een paar post hiervoor ook hebt kunnen lezen hij is daar nog niet uit dus uit een apple store de iphone meenemen lijkt me stug

Riziko 20-12-07 07:55

Beetje jammer weer zo'n reactie!!
Gaat toch beiden over een iphone die vanuit HK moet komen!?!?
Een geheel nieuw topic openen word lekker overzichtig...
Nu kan er volop door gediscusieert worden en krijg deze ook weer eens aandacht!!

Ezekiel 20-12-07 07:58

maar zoals ik al schreef en bedoelde er niks mee hoor verder kan je hem daar nog niet officieel krijgen, onofficieel kan je hem onder de toonbank krijgen maar ja als zemaar goed opletten of het een echte is en niet de kloon en of er wel wat in zit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.