//

Geinstalleerde Programma's vanuit iTunes Store zie ik niet

Geinstalleerde Programma's vanuit iTunes Store zie ik niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een raar probleem.. Ik ben via iTunes naar iStore gegaan en dan Top free Apps en dan heb ik 25 apps opgehaald.. Daarna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-09, 13:59
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation Geinstalleerde Programma's vanuit iTunes Store zie ik niet

ik heb een raar probleem..

Ik ben via iTunes naar iStore gegaan en dan Top free Apps en dan heb ik 25 apps opgehaald..

Daarna bij iTunes onder apparaten mijn iPhone bij Tabblad Programma's al deze 25 Apps aangevinkt, Toegepast en Gesynchroniseerd.

Alles is succesvol verlopen...

Maar als ik ik naar me iPhone ga, zie ik geen van de 25 Apps staan!!

Ik heb nu 9 tabbladen op de Iphone, waarvan 1 de tabblad van iPhone zelf is waar Kaarten, SMS, Instellingen enz staan en de andere 8 tabbladen zijn met Apps die ik via iTunes geinstalleerd hebt op me iPhone...

Nu zou er dan eingelijk een 9e en 10e tabblad bij moeten komen met de 25Apps die ik opgehaald hebt, maar dat is er niet!!!
Ik zie de Apps nergens op de iPhone terug!!

En als ik met de iPhone naar de App Store ga, kan ik die 25 Apps niet installeren, staat namelijk Geinstalleerd....
ik heb dan een andere Apps genomen, op Gratis geklikt, Installeren geklikt en hij is bezig met Installeren... Maar ik kan hem nergens opde iPhone vinden...

Hoe kan dit??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-09, 14:39
Frog Frog is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 379
Standaard

Je kan maximaal 9 pagina's met app's hebben (inclusief de standaard pagina). In 3.0 wordt dit verhoogd, volgens mij naar 12 pagina's. Je zult nu dus app's moeten verwijderen.....
  #3  
Oud 09-05-09, 14:47
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frog Bekijk bericht
Je kan maximaal 9 pagina's met app's hebben (inclusief de standaard pagina). In 3.0 wordt dit verhoogd, volgens mij naar 12 pagina's. Je zult nu dus app's moeten verwijderen.....
+

je meent het niet??

Wajooooooooowwwwww
  #4  
Oud 09-05-09, 15:17
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Installeer FiveIRows en Five-Column SpringBoard, kun je er meer op je iPhone zetten.

Aangezien dit ook algemeen bekend was/is, gaat deze op slot.

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: programma waarmee ik springboard live op desktop zie jajaohnee Desktop-applicaties 6 12-09-10 18:00
Kan App store programma's niet synchen met itunes robins1982 iTunes 0 23-04-10 13:16
geinstalleerde programma's niet terug te vinden bij uninstall.. ndl Jailbreak apps en thema's 4 08-07-08 09:52
Geinstalleerde programma's werken niet hessel Jailbreak apps en thema's 18 19-12-07 17:45
Vraag over geinstalleerde programma's N33D iPhone algemeen 7 27-10-07 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.