HELP ! wat moet ik doen ??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb mijn iphone 3G gejailbreaked, maar ik weet niet wat ik moet doen na het jailbreaken ? ik heb een paar programma's gekregen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik heb mijn iphone 3G gejailbreaked, maar ik weet niet wat ik moet doen na het jailbreaken ? ik heb een paar programma's gekregen na het jailbreaken maar heb geen idee wat ik moet doen met dat programma's ? ik heb een paar vraagjes: vraag 1: wat ik moet doen na het jailbreaken van mijn iphone 3G ?? vraag 2: waarom is het goed om je iphone 3G te jailbreaken ?? vraag 3: wat moet ik doen met dat programma's die zijn gekomen na het jailbreaken ?? Vraag 4: waar zijn die programma's voor bedoeld ?? Alvast bedankt voor de reacties! Laatst gewijzigd door L03627; 10-05-09 om 16:20. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je MOET je iPhone niet jailbreaken, het ligt gewoon aan jou of je het wel of niet doet.
Waarschijnlijk heb e Cydia en Installer derbij gekregen, daarmee kan je verschillende programma's mee downloaden. Even naar de wiki van cydia op de iphoneclub gaan helpt je vast wel. Link Hier |
|
|||
|
|||
![]() ja IBoss bedankt voor je reactie maar dat is alleen antwoord op een vraag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: wat moet ik precies doen | StiiYl | Jailbreak | 1 | 01-12-10 21:35 |
wat moet ik doen?! | Hahaowned | Jailbreak | 3 | 22-11-10 22:04 |
Wat moet ik doen (abonnement) | stijnjasper | Archief | 2 | 19-10-09 18:38 |
Help wat moet ik doen?! | robintielemans | Archief | 3 | 10-05-09 22:47 |
Wat moet ik doen :S???????????????? | wo-man | Archief | 2 | 03-04-09 21:20 |
|