//

Wat te doen: Jailbreaken/activeren of Turbosim???

Wat te doen: Jailbreaken/activeren of Turbosim??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Arial]Beste lezer, graag je hulp![/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]Al veel gelezen, zin en onzin gehoord. Als jullie het niet weten, weet ik het zeker niet.[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-09, 21:08
bas.holwerda bas.holwerda is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Unhappy Wat te doen: Jailbreaken/activeren of Turbosim???

[FONT=Arial]Beste lezer, graag je hulp![/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Al veel gelezen, zin en onzin gehoord. Als jullie het niet weten, weet ik het zeker niet.[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Situatie[/FONT]
[FONT=Arial]Iphone telefoon 3g gekocht via Marktplaats. Deze deed het prima met mijn vodafone-kaart. [/FONT][FONT=Arial]Itunes geinstalleerd (v 8.1.1.10) en op gegeven moment software update uitgevoerd (op 28 april 2009). Daarna kon ik alleen nog maar emergency-nummers bellen en heb ik geen toegang tot de iphone meer. [/FONT][FONT=Times New Roman][/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Foutmelding[/FONT]
[FONT=Arial]De foutmelding in itunes is:[/FONT][FONT=Arial] De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen woden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart.[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT][FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]Mijn vragen:[/FONT]
[FONT=Arial]1.[/FONT][FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Arial]Moet ik nu eerst Jailbreaken/activeren of is Turbosim voldoende (ik krijg tegenstrijdige berichten)?[/FONT]
[FONT=Arial]2.[/FONT][FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Arial]En als ik moet Jailbreaken/activeren, welk programma + versie kies ik dan gezien mijn situatie (standaard of custom)?[/FONT]
[FONT=Arial]3. Welke firmwareversie heb ik vermoedelijk of hoe achterhaal ik deze[/FONT][FONT=Arial] (truc om dit te achterhalen in het emergency-scherm werkt niet (*3001#12345#*))?[/FONT]
[FONT=Arial] [/FONT]
[FONT=Arial]Aanvullende info[/FONT]
[FONT=Symbol]·[/FONT][FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Arial]Cydia en installer stonden er reeds op [/FONT]
[FONT=Symbol]·[/FONT][FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Arial]Windows pc[/FONT]
[FONT=Symbol]·[/FONT][FONT=Times New Roman] [/FONT][FONT=Arial]Herkomst telefoon Polen[/FONT][FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Symbol]· [/FONT][FONT=Arial]Firmwareversie onbekend.[/FONT][FONT=Verdana][/FONT]

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-09, 21:10
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Het is namelijk niet mogelijk om de nieuwste firmware te unlocken met software. Je zult een X-SIM moeten kopen.

Wil je de volgende keer de tekst niet kopiëren. Nu krijg je overal de opmaak er los bij.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 15:25
iPhone: Jailbreaken wat te doen beterbart Jailbreak 5 16-11-10 22:50
iPhone: Wat als eerste doen na het jailbreaken? jant90 Jailbreak 6 11-10-10 15:21
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? umiyz Jailbreak apps en thema's 1 03-05-10 15:21
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.