//

Mazzel

Mazzel discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was er maar heel kort, weet zeker dat ik (op ten duur) vele had kunnen helpen, want ik zit zelf in de IT wereld. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-05-09, 08:40
lk1
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Mazzel

Ik was er maar heel kort, weet zeker dat ik (op ten duur) vele had kunnen helpen, want ik zit zelf in de IT wereld. Maar bij elke posting die ik deed werd er meteen een slotje op gegooid, terwijl dit zeker niet altijd gerechtvaardigd was. (laatste topic was helemaal belachelijk snel)

Jammer dat 'admins' hier hun "rechten" misbruiken, ik heb dit namelijk nog niet eerder meegemaakt, terwijl ik op div. forums wel word gerespecteerd.

Dat snelle sluiten van een topic is niet bemoedigend om op dit forum verder te gaan.

Ik ga er maar vanuit dat de betreffende admins hier niets van "willen" leren.

Niemand die mij zal missen, ik weet het, maar toch, wou dit even kwijt. Heel jammer, want mijn eerste indruk was heel positief.

Gegroet en sterkte in het echte leven voor de desbetreffende admins
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-09, 09:39
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

1.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...hone-zelf.html
appstore programma's (ipa) kan je maar op 2 manieren installeren, via de appstore op je iphone of via itunes. Dit kan je zelfs vinden op de apple site zelf. Anders is het illegaal en dat staan we niet toe op dit forum.

2.
https://forum.iculture.nl/f8/ap...af-buiten.html
Deze had je zelf opgelost, dus hier zie ik het probleem niet.

3.
https://forum.iculture.nl/f14/i...ilbreaken.html
hier vraag je: "Ik moet dus alleen jailbreaken, hoe moet ik dat doen"
We hebben hiervoor zeer goede (met prentjes voorziene) handleidingen en een handvol topics. Daar kon je echt wel zelf zijn achergekomen. Die handleidingen zijn er niet voor niets.

Dus ik snap je frustratie niet meteen.
  #3  
Oud 14-05-09, 10:13
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Even je topcis bekeken... Ik zie ook niet in wat in godsnaam het probleem is....

Dus tenzij je iets beter gemotiveerd uit de hoek gaat komen vind ik dit topic'je toch maar redelijk kleinzielig.... 6 berichten en al op de mods gaan schieten omdat ze wat topics van je locken? Komaan...
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #4  
Oud 14-05-09, 10:49
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Beste Ik1,

Ik begrijp dat je het niet leuk vindt dat posts gesloten worden. Aan de andere kant geldt dat, door het gebruik van de zoekfunctie, veel van jouw vragen snel te beantwoorden zijn. Het is nl. vaak niet de eerste (of tweede of derde) keer dat deze -logische- vragen gesteld worden.

Als er iedere keer over zaken die al uitvoerig aan de orde zijn geweest opnieuw draadjes worden gestart, dan wordt het allemaal een tikkie onoverzichtelijk.

We hopen op jouw begrip hiervoor. Kan je hier onverhoopt geen begrip voor opbrengen, dan spijt ons dat bijzonder.
  #5  
Oud 14-05-09, 11:26
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

sjeemig admins wat proberen jullie toch weer correct te zijn... we hopen op je begrip? spijt?
flikker toch op man, als je echt "in de it" zit dan weet je ook wat een zoekfunctie is en zou je helemaal het actieve lock-gedrag van de admins waarderen, want jawel dan verwateren de topics niet. dus ja als je te lui bent om te zoeken en alleen maar hulp wilt door direct een antwoord te willen op een vraag die al vele malen in andere topics is beantwoord dan heb je inderdaad hier erg weinig te zoeken.
kon het toch niet laten ff je topics door te bladeren en idd, je wilt ipa's installeren? hardstikke leuk maar zoals je als it-er behoort te weten hardstikke illegaal en dus niet "supported" hier, je jailbreak vraag is in 1 minuut na je vraagstelling al beantwoord door iMario, daar zou je ook dankbaar voor kunnen wezen.. waar vind je een forum war je zo snel met zo'n domme vraag geholpen wordt?
en dan had je idd nog een vraag die je al zelf hebt beantwoord.
nogal triest hoe je reageert dus maar hee, zeurderige types ben ik persoonlijk liever kwijt dan rijk!
dus goed gedaan hoor mods, jullie doen prima werk enneuh ik1 zoals je het zelf al mooi bewoord:
massooooooooool!

ps... hee admins: slotje?!
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.

Laatst gewijzigd door sjowol; 14-05-09 om 11:30.
  #6  
Oud 14-05-09, 11:33
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Deze kan nu ook wel op slot. Verdere reacties zijn hier niet meer nodig lijkt me.
lk1 kan, als hij/zij dat wenst, verder contact opnemen met ons via de pm

//Slotje

EDIT
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
... ps... hee admins: slotje?!
ik zie je sarcasme nu maar pas sjowol ...

  #7  
Oud 14-05-09, 11:36
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Tsja, correct zijn is een mooi goed. Slotje is een goed idee.
  #8  
Oud 14-05-09, 17:48
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

- Gebruiker op verzoek verwijderd.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.