iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Lockscreen veranderd niet. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/34284-lockscreen-veranderd-niet.html)

dannyhtek 17-05-09 15:37

Lockscreen veranderd niet.
 
Zoals de title al zegt, het lockscreen wilt maar niet veranderen :q
Ik wil graag standaard theme de lockscreen veranderen naar een ander plaatje. Ik heb het plaatje geupload via SSH en vervolgens de naam veranderd "LockBackground.jpg" maar het wilt maar niet veranderen :'(.

Het geuploade plaatje is 340x480 zoals standaard plaatje..
Enig idee wat ik moet doen + wat ik fout heb gedaan?


ps: plaatje is geupload in Library/Themes/User Lock Background.theme
pss: Lock User Background bij winterboard staat niet aangevinkt

Shorty007 17-05-09 16:24

het moet LockBackground.png zijn ;)

dannyhtek 17-05-09 16:25

Lol nu lijk ik wel erg dom, hoezo is de extentie van het huidige plaatje jpg dan :p?

Shorty007 17-05-09 16:29

ja das wel vaag idd.
mja zolang het werkt.....
weet trouwens niet of het werkt als je m daar in die map zet hoor mja probeer t gewoon :)
Ik heb zelf een eigen mapje erbij gemaakt, daar zet ik dan alles in wat ik wil vervangen, dus ook als ik een andere wallpaper wil ofso..Vervolgens vink ik dat mapje aan in winterboard en dan werkt het :D

dannyhtek 17-05-09 16:34

Ik neem aan dat je een mapje moet maken in de map theme's en niet in het mapje LockBackground.theme ;P? Sorry ben nieuw met dit soort dingen :(

Shorty007 17-05-09 16:37

in themes idd maak je een extra mapje.
Daar kan je inzetten:
Wallpaper.png
LockBackground.png
Een submapje genaamd Icons, waar je vervolgens alle icons in kan zetten die jij wilt aanpassen.
Dock.png
Statusbar.png

dannyhtek 17-05-09 16:37

Bedankt! ga het meteen checken:D

Update: cheers, hij doet het nu:D!
Nu nog de locatie vinden van waar de icoontjes instaan, ben wiki link kwijt waar al die line's stonden :eek:

Shorty007 17-05-09 16:45

Nee je moet gewoon in je eigen mapje een submapje maken en daar al jouw eigen icoontjes instoppen. Let op dat je ze wel de juiste naam geeft, dus text, App Store, Phone, Agenda..... .png
Met een verkeerde naam pak die ze niet over.
Als jij alleen de agenda wil veranderen plaats je alleen een icoontje van een agenda in dat mapje, laat die de rest gewoon origineel.

dannyhtek 17-05-09 17:02

Ja dat snap ik, maar zoals je zei: Ik moet de goede namen geven, dit doe ik dus om naar die bestanden te zoeken in openshh zodat ik ze dezelfde naam kan geven en vervolgens de aangepaste in mijn theme mapje zet.

Meh, hij pakt de namen niet O_O.
De naam voor nieuw safari icoontjes is toch: Browser.png of browser_s.png?

EDIT
Safari icoontje werkt inmiddels, nu de andere nog xD


Shorty007 17-05-09 18:49

Welke moet je allemaal nog?
misschien kan ik helpen

dannyhtek 17-05-09 18:52

Nou als ik een icoon bv Agenda verander (kleur bovenaan) word het icoontje gewoon veel dikker waardoor het er super vies uitziet..

Ik wil zoveel icoons mogelijk veranderen zoals: Weer, Kaarten, Hyves, Buienradar,Palringo(soort van msn dus hier moet msn icoontje)

bvd.

ps, je kunt gerust icoontjes posten maakt niet uit welke :p

Shorty007 17-05-09 18:57

weer:Weather
Kaarten: Maps
Klok: Clock
Telefoon: Phone
Hyves: Hyves
Buienradar was volgens mij Buienradar.nl
Mail: Mail
Safari: Safari
YouTube:YouTube
Meestal is daar wel uit te komen met wat proberen... :)

Ik heb een heleboel icoontjes, ik haal ze altijd van Free iphone themes,iPhone wallpapers, iPhone Games, iPhone Skins,iPhone 3G,Apple iPhone,iPhone applications,iPhone software,iphone wallpapers,iphone ringtones,sexy wallpapers, Windows Mobile Pocket PC software and freeware for Pocket PC

Als ik daar een leuk icoontje ziet, download ik gewoon die theme en haal ik het icoontje eruit :)

dannyhtek 17-05-09 18:58

Ik zal even gaan kijken, bedankt!

iMario 17-05-09 19:57

Ik verzoek je toch echt even om te gaan zoeken op het forum. ''Theming'' is echt al genoeg aan bod gekomen.

Zo bijvoorbeeld.

~Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.