Edge (E) logo weg na firmware 1.1.2 update discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden. Na mijn 1.1.2 update is mijn EDGE logo veranderd in een blauw vlakje zonder de E erin. Heeft iemand hier een oplossing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste forum leden.
Na mijn 1.1.2 update is mijn EDGE logo veranderd in een blauw vlakje zonder de E erin. Heeft iemand hier een oplossing voor? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt, de iconen die je nu ziet zijn de icons voor GPRS dat is nieuw in 1.1.2 . Als je toch liever een E-tje ziet dan moet je de twee png files uit de zip file hieronder uitpakken en plaatsen in:
/System/Library/CoreServices/SpringBoard.app De files vervangen de GPRS icons door EDGE icons. Je moet wel je iPhone helemaal opnieuw opstarten voordat je het resultaat ziet!
|
||||
|
||||
![]() lief van je ironmanixs
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er is ook een 'G' icoontje die in de ifoneguide repos staat, of je kan het downloaden ergens op dit forum..
|
|
|||
|
|||
![]() ja, dat g icoontje heb ik er ook op gezet, maar die blijft altijd staan... ook als ik edge uitzet en ik niet meer kan internetten.... Trouwens: heb het icoontje gedeinstalleerd. Nu krijg ik helemaal geen Blokje meer op het springboard, alleen nog maar wanneer ik een programma open.
Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vw edge logo werkt niet | kris77 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 02-11-09 11:12 |
Edge logo bovenin? | iKobus | Archief | 3 | 19-02-09 18:25 |
iPhone 1e gen.: Carrier logo weg na update... | Chrisl | Unlock | 17 | 09-12-08 17:55 |
US 8gb update naar 2.01 EDGE menu weg | Armando | iPhone algemeen | 24 | 24-11-08 12:47 |
EDGE logo (E) veranderen in GPRS logo (G) | RobertN | iPhone algemeen | 6 | 11-10-07 17:13 |
|
|