//

Ik wil mijn iphone unlockken maar ik heb nog vrageeeee???

Ik wil mijn iphone unlockken maar ik heb nog vrageeeee??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3g met firmware 2.2.1 ( gekocht bij t-moblie) met een abbonoment maar ik wil me tel ook unlockken om mijn vodafone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-09, 22:55
master e master e is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 18
Standaard Ik wil mijn iphone unlockken maar ik heb nog vrageeeee???

Ik heb een iphone 3g met firmware 2.2.1 ( gekocht bij t-moblie) met een abbonoment maar ik wil me tel ook unlockken om mijn vodafone simkaart te gebruiken. Dus ik vraag me af of ik met gratis software myn iphone kan unlockke of moet ik eerst downgrade naar 2.2. en dan een gratis software gebruike om te unlockken (want ik had geLezen dat unlockken met software niet werkt met 2.2.1 firmware maar wel met 2.2 ) ????


Ik hoop dat jullie me snel kunne heLpen... aLvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-09, 23:01
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Dat is nu niet mogelijk. yellowsn0w werkt tot Baseband 02.28.00, Firmware 2.2. En je kan niet downgraden omdat je een iPhone hebt met een nieuwe bootloader. iPhones met Bootloader 5.08 kun je downgraden.

Dit had je ook makkelijk kunnen vinden op het forum. Door bijvoorbeeld even te zoeken op; iPhone 3G Unlocken.

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt sanne053 Jailbreak apps en thema's 11 02-07-10 15:57
iPhone wil alleen nog maar in iTunes herkend worden. Donstil iTunes 2 01-11-09 23:08
iPhone: jailbreaken 3.0.1 heb alles geprobeerd maar wil niet biggy25 Jailbreak 73 15-08-09 20:33
Barst in mijn scherm... Heb ik nog garantie? oentje13 iPhone algemeen 4 12-08-09 13:12
iPhone: Help! Ik heb mijn iphone gejailbreaked maar er is iets mis! Zen0neZ Jailbreak 11 13-03-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.