//

unlocken 1.1.2. die al ungelockt was

unlocken 1.1.2. die al ungelockt was discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb iphone gekocht en hij werkte maar toen liep hij vast en heb ik hem gerestored naar versie 1.1.2 met iTunes. Nu werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-07, 01:25
Ksenia Ksenia is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Angry unlocken 1.1.2. die al ungelockt was

Hallo
ik heb iphone gekocht en hij werkte maar toen liep hij vast en heb ik hem gerestored naar versie 1.1.2 met iTunes. Nu werkt hij niet meer ook met unlock programa 1.1.2. Ik krijg op de scherm in iTunes en in de iphone informatie"incorrecte pin". Ik kan nieks verder doen
Pleas helpen........
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-07, 01:29
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Kijk in de wiki bij unlock 1.1.2 windows Lees de gids goed en voer hem uit en je kan weer bellen.
  #3  
Oud 10-12-07, 01:38
Ksenia Ksenia is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

ik heb geproebeerd unlock 1.1.2 uit te voeren maar ik kan bij iTunes nergens verder. Ik krijg informatie dat in mijn telefon is simlock die moet ik eerst af te halen
  #4  
Oud 14-12-07, 18:35
Ouïstiti Ouïstiti is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Dit kan je gemakkelijk oplossen door je sim-kaart in een gsm te steken(bijvoorbeeld in je oude gsm). Vervolgens zoek je in het menu van je gsm en stel je de PIN-functie uit. Dan vraagt je sim geen pin-code meer als je hem in je gsm of iPhone steekt bij het aanzetten. En de klus is geklaard!
  #5  
Oud 15-12-07, 00:27
reemar's schermafbeelding
reemar reemar is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lisse
Berichten: 6
Standaard

hai,
Ik zoek al een paar dagen de forums af. Mijn phone was al gedeeltelijk unlocked door een kennis. In mijn enthousiame heb ik hem in mijn Mac geplugt en hij begon automatisch te downloaden. Nu kan ik alleen nog een noodoproep (911) bellen of ik moet een keuze maken om lid te worden van AT&T voordat ik verder kan. Mijn iphone geeft aan dat ik weer contact moet maken met itunes, maar ik ben een beetje huiverig om verdere fouten te maken........ Help wat nu ??
  #6  
Oud 15-12-07, 02:22
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Thumbs down

wiki lezen, andere forum berichten lezen,

sloten op dit soort topics zetten?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sites die beweren dat je via hun 3.1 kan unlocken en jailen! Randyamsterdam Archief 1 03-10-09 02:01
Iphone zo te unlocken dat die ook op prepaid werkt? rufneck Archief 5 12-06-08 16:19
Iemand die me kan helpen met unlocken!? iliasz Archief 1 04-04-08 17:18
Belangrijk voor mensen die Unlocken met de nieuwe IPSF! crunch81 Archief 1 22-10-07 14:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.