even hulp nodig discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenmorgen allemaal, nou het was me het weekje wel ,heb vrijdag me telefoon gesloopt glas aan diggelen,gisteren laten maken in zoetermeer,ziet er weer als nieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
even hulp nodig
goedenmorgen allemaal,
nou het was me het weekje wel ,heb vrijdag me telefoon gesloopt glas aan diggelen,gisteren laten maken in zoetermeer,ziet er weer als nieuw uit ,gelijk een goed hoesje aangeschaft, nu heb ik vanmorgen quickpwn gedaan op mijn iphone ,nu is mijn vraag want ik kom er even niet uit wat kan ik nu meer ,en hoe verwijder ik bestanden die ik nu op mijn iphone zet ,ik zie ze niet bij itunes staan ,hoe haal ik geinstaleerde bestanden er weer af ,nou tis heerlijk weer ,maar ik zit nog even binnen te spelen met me phone ,oja heb een docking gekocht voor me stereo ,kan ik me muziek afspelen en zien op tv werkt super. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
deze gaat op slot want er is al voldoende overgeschreven.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp nodig | RJAE | Archief | 2 | 10-03-10 11:08 |
Dringend hulp nodig | DennisV1984 | Archief | 11 | 16-02-09 20:25 |
Hulp nodig! | Fitz | Archief | 1 | 29-08-08 17:00 |
Hulp Nodig | Desertman | Archief | 3 | 30-01-08 22:14 |
|
|