//

iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ?

iPhone word niet meer herkend door USB / iTunes ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb hem op verschillende mac's uitgeprobeerd, en ook daar herkent itunes hem niet, ondertussen krijg ik in beeld activate iphone, connect to itunes, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-12-07, 10:01
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

ik heb hem op verschillende mac's uitgeprobeerd, en ook daar herkent itunes hem niet, ondertussen krijg ik in beeld activate iphone, connect to itunes, maar ja zolang itunes hem niet herkent zal dat dus lastig gaan
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-12-07, 10:34
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hmm dat klinkt niet al te best. En in recovery herkent ie hem ook niet hé? En het zou niet aan de kabel kunnen liggen? Mischien ben je een keer op de kabel/connector gaan staan en doet ie het daarom niet meer... Probeer het voor de zeker heid ook een keer op een normale windows pc... Je weet maar nooit...

Greetz, Stiruam
  #23  
Oud 19-12-07, 10:42
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

ik ben niet op de kabel gaan staan want via de oplader in stopcontact laadt hij hem wel gewoon op, mmmm ja dan moet ik even kijken waar ik een pc heb hahaha,
  #24  
Oud 19-12-07, 10:57
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

he neef kom maar een keer langs hoor
  #25  
Oud 19-12-07, 11:10
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

is goed, maar als itunes hem weer herkent moet ik hem alleen op nieuw hacken enzo dus ben toch een beetje blij, haha
  #26  
Oud 19-12-07, 11:41
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

en word de iphone ook niet door ibrick of winstaller herkent ???geeft de pc/mac niet aan dat er een apparaat gevonden is ???
  #27  
Oud 19-12-07, 11:47
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Heb je de meest recente iTunes versie? Je Mac een keer herstarten? Tien seconden sleep/wake én home ingedrukt houden, dan de sleep/wake loslaten en de home nog een seconde of 10 ingedrukt houden?

In het ergste geval iTunes even eraf halen en opnieuw erop zetten.
__________________
iPhone 8GB - AppleTV - MacBook Pro - Airport Extreme
  #28  
Oud 19-12-07, 13:27
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

@Trimix, ik krijg geen enkele verbinding met mijn iphone zowel in itunes als op de rest van mijn computer.
@freek, Ja ik heb de laatste versie (leopard), me mac heb ik tig keer herstart. sleep/wake en home indrukken ook gedaan en daarna nog een keer home indrukken ook gedaan. ook heb ik itunes al een aantal keer gewist en op nieuw der op gezet.

dus zou het nu niet weten,

ik kan op dit moment niks op mijn iphone veranderen, hij geeft aan dat hij weer geactiveerd moet worden en dus op itunes aansluiten
  #29  
Oud 19-12-07, 14:25
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

en kun je de iphone wel activeren door *#307# te bellen en dan de 0 te bellen ??en dan appsnapp gebruiken ???en laad de iphone wel op als ie aan je mac is gekoppelt ???
  #30  
Oud 19-12-07, 15:31
Borrie Borrie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
@Trimix, ik krijg geen enkele verbinding met mijn iphone zowel in itunes als op de rest van mijn computer.
@freek, Ja ik heb de laatste versie (leopard), me mac heb ik tig keer herstart. sleep/wake en home indrukken ook gedaan en daarna nog een keer home indrukken ook gedaan. ook heb ik itunes al een aantal keer gewist en op nieuw der op gezet.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, ik had de verkeerde lockdownd erop gezet, nadat ik voor mijn firmware (1.1.2) de juiste lockdownd erop gezet heb werd de iphone weer herkend in iTunes. (en kon ik weer gelukkig verder leven zonder constante hartverzakking )

Laatst gewijzigd door Borrie; 19-12-07 om 15:37.
  #31  
Oud 19-12-07, 15:32
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

hij laadt hem niet op als ik hem aansluit op mijn mac, dat andere heb ik nog niet geprobeerd. ga ik zo even proberen, alvast bedankt voor het mee denken.

@Borrie, ik kan nu alleen nog activeren geen downloads er opzetten.
  #32  
Oud 19-12-07, 15:42
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Thijs dan kan ik alleen nog maar bedenken dat je kabel defect is
  #33  
Oud 19-12-07, 15:48
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

probeer eens te activeren door *#307# te bellen enz dan appsnapp gebruiken weet je hoe ??
  #34  
Oud 19-12-07, 15:58
Borrie Borrie is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsvgelder Bekijk bericht
hij laadt hem niet op als ik hem aansluit op mijn mac, dat andere heb ik nog niet geprobeerd. ga ik zo even proberen, alvast bedankt voor het mee denken.

@Borrie, ik kan nu alleen nog activeren geen downloads er opzetten.
Als ik de discussie zo volg dan had ik precies hetzelfde, bij mij lag het aan lockdownd!
  #35  
Oud 19-12-07, 16:45
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ja dat bedoel ik opnieuw activeren dus ......dan staat ook dat lockdownd bestand op je phone
  #36  
Oud 23-12-07, 22:07
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

maar voordat ik hem kan activeren, moet hij eerst herkent worden door mijn MacBook. zolang dat niet gebeurt. kan ik hem na mijn weten niet activeren.
  #37  
Oud 23-12-07, 22:56
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

nee hoor kunt gewoon zonder mac /pc activeren !!! als je Wi-Fi hebt thuis gewoon *#307# bellen dan pijtje terug dus 307 enz weghalen dan de 0 draaien enz zie topic ativeren !!!
  #38  
Oud 28-12-07, 15:31
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

ik heb hem kunnen upgraden naar 1.1.2. alleen nu geeft hij aan dat er iets fout mee is, itunes herkent hem wel, maar geeft aan dat ik langs een apple store moet gaan??
gelukkig wordt hij nu wel herkent, nu nog een oplossing voor dit probleem hebben.

dit heb ik gedaan om hem weer herkent te laten worden:

Bypass activation and prepare phone for software installation

Make sure you have a SIM-card with PIN turned off, and power on your phone (the supplied AT&T card works fine).
On the activation screen, slide for emergency and dial: *#301# to make the phone call itself. (If the incoming call dialog quickly disappears but it keeps ringing, just dial 0 (remove *#301# first), and it will call itself)
Answer the call, and tap on Hold
Phone will call it self again, tap Decline. You will now be returned to the normal dialer.
Tap on contacts, and tap the + icon to add a new. The only info you are going to add to this contact are two URL's. To add a URL, tap Add new URL. The first URL is prefs followed by a colon: prefs: and the second is jailbreakme.com. Tap Save.
Your contact now has two "web pages" - tap on the first one (prefs. This will take you to the settings dialog. The reason you want this, is because you need to connect to a Wi-Fi network, so tap on Wi-Fi, and get connected to a network, and make sure the icon on top of the screen is indicating that you are connected. While you are in the settings dialog, you should also set: General → Auto-Lock → Never.
Now, press the home button, and again, slide for emergency dial 0, Answer the call, Hold and Decline the new call so that you get to the contacts. Tap on your contact (No Name), and this time tap on the other home page, jailbreakme.com
Safari will launch and show you a webpage. Read through the text, before you Install AppSnapp
Phone will return to activation screen, but don't panic, just wait.
Phone should automaticly restart after almost a minute. . If it does not restart withing 2 minutes, click here.
When the phone starts again, it should no longer say slide for emergency, but rather Slide to unlock It means it was successfull! Activation is now bypassed, and phone prepared for software installation! (If you are going to use an AT&T SIM, you won't need to do the next step.)

zie ook deze link: Unlock the iPhone - the simple tutorial!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. GTFO Jailbreak 0 20-02-11 13:40
iphone 3g word niet herkend door itunes help? bastii iTunes 0 17-01-11 21:09
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Windows: Iphone word niet herkend in iTunes WouterNL iTunes 15 20-07-10 17:57
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.