//

probleem installeren itunes

probleem installeren itunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ben net bezitter van een 3G 8Gb en heb een probleem met itunes en mijn laptop. -Ik heb itunes geinstalleerd en mijn unlocked Italiaanse ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-09, 00:16
ronbeo ronbeo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: vv
Berichten: 1
Standaard probleem installeren itunes

Hallo,
ben net bezitter van een 3G 8Gb en heb een probleem met itunes en mijn laptop.
-Ik heb itunes geinstalleerd en mijn unlocked Italiaanse G3 geregistreerd. Iphone werkt.
-Iphone een dag later weer op (opgestarte)laptop aangesloten om muziek over te zetten, laptop wordt zwart en komt daarna met blauw scherm waarin vermeld wordt dat de harde schijf wordt gecontrolleerd, loopt weer vast, weer zwart en daarna weer blauw scherm enzovoort..... .
-in configuratie software verwijderd.
-opnieuw itunes downloaden: melding dat hem via 'extra' met de hand moet installeren. Als ik dat doe krijg ik de melding om bepaalde bestanden eerst te verwijderen zodat itunes geinstalleerd kan worden, maar die kan ik natuurlijk nooit allemaal vinden om te verwijderen.
Wat doe ik fout, en hoe krijg ik alle oude resten van itunes helemaal van mijn laptop?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-09, 00:31
Goozah's schermafbeelding
Goozah Goozah is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 60
Standaard

Zoeken in je register naar iTunes mappen en dan verwijderen, maar dat is wel met een groot risico omdat als je in het register iets fout doet doe je het meestal ook echt goed fout. Ik ga nu van het forum en kom morgen weer terug als je dan nog geen antwoord heb gekregen help ik je er misschien wel even mee.
  #3  
Oud 01-06-09, 20:06
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Zoeken naar: BSOD, je bent niet de eerste/enige....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 01-06-09, 20:20
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld, zoals ButcherJF al heeft aangegeven, één van deze topics kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

// Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 01-06-09 om 22:18.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes probleem na installeren apps gedownload van installer Debbjuh92 Jailbreak apps en thema's 8 02-08-10 12:20
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren elvis4ever iTunes 2 19-07-10 23:38
probleem na installeren taalpakket groochy Archief 4 16-07-08 14:25
Windows: probleem met iTunes installeren op PC kraan79 iTunes 0 12-07-08 10:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.