//

Een Iphone kopen...

Een Iphone kopen... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zeer waarschijnlijk van plan om een Iphone te gaan kopen. Dit zou er dan één van ebay worden, met FW 1.02? en een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-07, 16:47
Johannn Johannn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 73
Standaard Een Iphone kopen...

Ik ben zeer waarschijnlijk van plan om een Iphone te gaan kopen.
Dit zou er dan één van ebay worden, met FW 1.02? en een geunlockte versie.

Nu is mijn vraag, moet ik hem wel kopen (niet ivm het hacken, maar gewoon de vooruitgang) Ik heb op dit moment namelijk de W800i en deze is ook nog erg goed en mooi. Heeft een flitser, kan filmen en kan bijvoorbeeld wel bestanden verzenden via bluetooth! Hoe is de 2MP camere vergelijken met de Iphone en de mijne? Wat zouden jullie doen, w88 op een andere en betere phone of nu de Iphone kopen....

en dan.. ALS ik de iphone zou hebben, hoe gaat dit dan in zn werk?? Ik zou dan een geunlockte versie hebben. Maar hoe gaat dat met het activeren?? En dat Itunes? En nu met de nieuwe firmware..?

Ik kan er dan toch nog gewoon mee bellen, zolang ik mijn Phone niet update?? Of wilt hij automatisch updaten???

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-07, 16:59
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Johann .. dit is al het vierde topic wat je over dit onderwerp opent. Kun je het gewoon bij je originele discussie houden, want straks staat het hele forum vol met steeds dezelfde vragen.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 18:50
Nu een iPad kopen of wachten op een tweede versie? randyvdmeer iPad algemeen 20 29-06-10 12:46
Twijfel je om een iPhone te kopen? RSmit77 Archief 1 14-04-10 06:56
Een Iphone kopen stef007 Archief 1 14-06-09 10:50
wel een iphone kopen? borgqueenx Koopinformatie Nederland 11 23-04-08 13:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.