//

Ik kom er echt niet meer uit, heel veel vragen tegelijk.

Ik kom er echt niet meer uit, heel veel vragen tegelijk. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens ik ga van de ene topic naar de andere en het jargon vliegt me om de oren. ik heb een 3g versie 2.2.1 Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-09, 12:49
sharonskie's schermafbeelding
sharonskie sharonskie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 3
Question Ik kom er echt niet meer uit, heel veel vragen tegelijk.

Jongens ik ga van de ene topic naar de andere en het jargon vliegt me om de oren. ik heb een 3g versie 2.2.1 Ik wou hem jailbreaken maar eerst lees ik dat ik hem moet backuppen, daar snap ik al niets van! Er staat ergens shift en resetknop tegelijk in houden? Snap ik ook niet! Ik krijg de goede firmware niet te pakken en nu lees ik weer ergens dat je dan moet uitkijken met itunes en iets met banden of zo? Woont er iemand hier in Epe? En wil diegene mij helpen evt. tegen een kleine vergoeding, een slagroomtaart ofzo?
Ik lees ook wel erg veel hulp aanvragen, dan werkt dit weer niet en dan dat weer niet en die oplossingen die er dan bij staan lijkt mij helemaal abacadabra.
Iedereen zegt dat het zo makkelijk is, en het is ook leuk gedaan met fotootjes en alles erbij. Maar als je de bijschriften al niet snapt. Ik dacht dat ik altijd wel redelijk handig was met de pc maar hier voel ik mij gewoon dislectisch.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-09, 12:57
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Lees eerst dit goed door. Een back-up is niet noodzakelijk, maar daarmee kan je je opgeslagen games etc terugzetten na de jailbreak.

Ook zijn er al genoeg topics over jailbreaken waar je je vragen kunt stellen.

Omdat deze vragen al meerdere keren aan bod zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DealExtreme, heel veel imitaties uit china Swippi Koopinformatie Rest van de wereld 10 05-02-11 14:03
iPhone: 3gs Old Boot Jailbreak 4.2.1 - Kom er echt niet uit kilzone Jailbreak 1 01-12-10 01:39
Heel veel apps, veel starten niet meer op trevisnl Archief 4 22-05-09 21:39
Help ik kom er niet meer uit! bartelicious Unlock [archief] 5 27-05-08 20:27
kom er niet meer uit markmg Archief 7 13-02-08 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.