//

Iphone 1.1.2 jailbraken

Iphone 1.1.2 jailbraken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een aantal vragen over de iphone 1.1.2!!! ik krijg donderdag mijn iphone 1.1.2 binnen en ben bang dat hier ook de nieuwe 4xx ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-12-07, 13:58
reddevilx reddevilx is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard Iphone 1.1.2 jailbraken

ik heb een aantal vragen over de iphone 1.1.2!!!

ik krijg donderdag mijn iphone 1.1.2 binnen en ben bang dat hier ook de nieuwe 4xx bootlader op zit, maar ben van plan om de iphone dan even te gaan gebruiken als dure ipod touch totdat er een makkkelijke unlock mannier voor is!!
maar nu zit ik alvast een beetje rond te zoeken over hoe dat precies moet en ik wordt er niet echt wijzer van!!!!

dus zouden jullie mij precies kunnen uitleggen hoe ik van mijn iphone 1.1.2 bootlader 4xx eeen ipod touch maak!

stel ik krijg een 1.1.2 met bootlader 3xx kan ik hem dan wel geheel unlocken !!

verder heb ik nog een hele andere vraag!
ik krijg de iphone gesealed in box moet ik nog iets doen om van AT&T af te komen en niet aan hun abbo vast te zitten (kan ik hun sim gewoon weggooien of is die ook nodig bij installatie)

Alvast bedankt voor de hulp want ik lees nu zoveel over jailbreken en basements bootladers v1.1.1 en v1.1.2 en downgraden en updaten dat ik door de bomen het bos even niet meer zie!!!!!!!!!

welke guide bij wiki moet je gebruiken welke specifiek hiervoor is
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-07, 14:02
Tenvox's schermafbeelding
Tenvox Tenvox is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reddevilx Bekijk bericht
ik heb een aantal vragen over de iphone 1.1.2!!!

ik krijg donderdag mijn iphone 1.1.2 binnen en ben bang dat hier ook de nieuwe 4xx bootlader op zit, maar ben van plan om de iphone dan even te gaan gebruiken als dure ipod touch totdat er een makkkelijke unlock mannier voor is!!
maar nu zit ik alvast een beetje rond te zoeken over hoe dat precies moet en ik wordt er niet echt wijzer van!!!!

dus zouden jullie mij precies kunnen uitleggen hoe ik van mijn iphone 1.1.2 bootlader 4xx eeen ipod touch maak!

stel ik krijg een 1.1.2 met bootlader 3xx kan ik hem dan wel geheel unlocken !!

verder heb ik nog een hele andere vraag!
ik krijg de iphone gesealed in box moet ik nog iets doen om van AT&T af te komen en niet aan hun abbo vast te zitten (kan ik hun sim gewoon weggooien of is die ook nodig bij installatie)

Alvast bedankt voor de hulp want ik lees nu zoveel over jailbreken en basements bootladers v1.1.1 en v1.1.2 en downgraden en updaten dat ik door de bomen het bos even niet meer zie!!!!!!!!!

welke guide bij wiki moet je gebruiken welke specifiek hiervoor is


Stel voor dat je eerst goed de wiki bestudeert. Jou vragen zijn hier al ettelijke malen gesteld en staan allemaal in de wiki.

Je kunt ook een paar discussies lezen. Zo kom je er uiteindelijk achter en kunnen je vragen gerichter zijn. Dat scheelt een hoop werk voor hen die dit al tig x hebben uitgelegd. Tenzij ze voor jou een uitzondering willen maken.

Succes ermee...
T
__________________
Wie de waarheid verteld hoeft weinig te onthouden.
  #3  
Oud 10-12-07, 14:50
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Lees eerst eens het forum door en stel dan vragen, als je die nog hebt.

Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Risco nieuwe iphone 4 jailbraken. wroekel Jailbreak 6 21-01-11 13:11
iPhone: Legaal unlockte Iphone 3G 3.0 jailbraken renzie Jailbreak 22 26-06-09 02:23
Iphone 3G wel of niet jailbraken? iTim Archief 1 06-08-08 20:21
iPhone Herstellen! Jailbraken en Back up reloaden? diederikderave Archief 0 20-07-08 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:32.