hoe moet ik van start gaan. kan er me iemand helpen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik weet nie hoe ik die firmware naar 1.1.1 moet downgrade . iemand een idee,,,,??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
hoe moet ik van start gaan. kan er me iemand helpen
ik weet nie hoe ik die firmware naar 1.1.1 moet downgrade . iemand een idee,,,,??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kerel zoeken is een optie en er is de wiki! Waarom maak je hier nou een nieuwe tropic voor aan?
However welkom op iPhoneclub! Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
There we go again!
|
|
||||
|
||||
Als je alleen al de zoekfunctie gebruikt had was je al verder gekomen, maar inderdaad, alles staat in de wiki!
Welkom bij de iPhoneclub xD |
|
|||
|
|||
haha, wordt hier snel positief gereageerd
ik snap het wel! maar ik snap levent ook wel een btje.. alleen wel een btje makkelijke manier om zo een vraag te stellen: hoe moet ik van start gaan. kan er me iemand helpen.. Ik moet ook helemaal vanaf het begin beginnen dus zou t ook wel willen weten, maar je mag t wel iets anders vragen maar toch heb wel vraagje, dat kon ik niet vinden op de wiki.. Weet iemand hoe het zit, ik krijg volgende week donderdag mn iphone, rechtstreeks uit de States, kan ik hem dan al unlocken of moet ik nog wachten.. hoorde verhalen over nieuwe bootladers en 1.1.2 firmware dat daar nog niks voor is.. is dat waar en is het niet ook heel aannemelijk dat als ik een net nieuwe iphone heb, dat daar dan ook de nieuwste bootlader en firmware op zit? en als laatst... is er iemand uit de buurt van enschede die misschien tegen betaling mijn iphone in orde wil maken?? GR Niek |
|
||||
|
||||
Citaat:
en ook het checken van je bootloader, en evt. unlockmogelijkheden staat echt gewoon in de wiki! ik zeg slotje (en snel!)
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je iPhone nu rechtstreeks uit een winkel in de VS komt, dan kun je er voor 99% wel van uitgaan dat je de nieuwe bootloader op je iPhone hebt staan.
|
||||
|
||||
Citaat:
dus................
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat ik niet begrijp zijn de mensen die een iphone bestellen en kopen en zelfs nog niet de basis ervan snappen... Ik ga binnen enkele dagen 1 kopen en via deze site ben ik zeer veel te weten gekomen en kan ik zonder probleem menteen mijn iphone instellen Nogmaals Respect voor al die mensen die toch iedereen blijven helpen ondanks zij al een perfect werkende Iphone hebben...Merci |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
//slotje voordat het erger wordt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Kan iemand me helpen! :( | tommynr7 | Unlock | 0 | 21-01-11 19:32 |
Kan iemand me Helpen..? | Rat-72 | Archief | 1 | 24-06-09 18:30 |
Windows: kan iemand me helpen snap iets niet over het updaten van je iphone | i farao i | iTunes | 8 | 03-02-09 15:58 |
kan iemand me a.u.b helpen | i farao i | Archief | 6 | 01-02-09 20:20 |
Is er iemand in de omgeving van Venlo die me kan helpen? | dickevers | Unlock [archief] | 10 | 01-08-08 14:53 |
|
|