//

Firmware 1.1.3

Firmware 1.1.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) het stoort me verschrikkelijk dat sommige mensen zeggen : het einde van het unlocken is nabij... De nieuwe firmware is nog niet officieel uit, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 02-01-08, 16:21
MacMorre's schermafbeelding
MacMorre MacMorre is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 's Gravenwezel (Antwerpen)
Berichten: 55
Standaard

het stoort me verschrikkelijk dat sommige mensen zeggen : het einde van het unlocken is nabij... De nieuwe firmware is nog niet officieel uit, dus niet alle hackers hebben er al toegang tot... eens het uit is, zullen ze snel genoeg de hack vinden! Blijf aub een beetje de moed er in houden!
__________________
 MacMorre 
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 02-01-08, 17:17
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karinh Bekijk bericht
turbosim is niet geschikt voor alle telefonie aanbieders.... stealthsim daarentegen wel...
die doet het altijd in combinatie met alle simkaartjes....

latersssssssssssss
Turbosim werkt wel bij alle providers en ik hoor juist over stealthsim dat die bij sommige providers niet werkt
  #203  
Oud 02-01-08, 18:42
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacMorre Bekijk bericht
het stoort me verschrikkelijk dat sommige mensen zeggen : het einde van het unlocken is nabij... De nieuwe firmware is nog niet officieel uit, dus niet alle hackers hebben er al toegang tot... eens het uit is, zullen ze snel genoeg de hack vinden! Blijf aub een beetje de moed er in houden!
Wat maakt dat nu in godsnaam uit dat niet iedereen er toegang tot heeft. Volgens mij is het Dev Team samen met George de enige die de iPhone ooit hebben kunnen unlocken?

De rest was allemaal fake, of hebben hun proces niet kunnen voltooien.

Greetz
  #204  
Oud 02-01-08, 20:31
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii Bekijk bericht
Dat begrijp ik. Ik begreep elders gelezen dat ze al bezig zijn de 1.1.3 te unlocken

1.1.3 kunnen ze nog niet unlocken. 1.1.2 is nog niet unlocked.
Ze zullen bezig zijn een oplossing te zoeken naar de activering en het jailbreaken.

Laatst gewijzigd door Kevin; 02-01-08 om 20:34.
  #205  
Oud 03-01-08, 23:46
Dimelot Dimelot is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 5
Standaard

Mijn 'zwager' was de afgelopen week in NY en die zou voor mij een iPhone meenemen. Maar hem is verteld door de verkoper dat er als sinds een week of 2, de nieuwe dubbel gelockte iPhone (wss 1.1.3), in de Stores te koop is. Hem werd ook verteld dat binnen 2 maanden de iPhone in NL wordt geïntroduceerd. Moet ik eerlijk zeggen dat hij op gebied van Apple en computers niet.... ...echt de slimste is. Maar ik wilde het risico niet nemen en nu wacht ik op de NL-versie die wss simlock vrij gaat worden....

Nog even voor de duidelijkheid. Ik weet niet of het waar is wat die verkoper tegen mijn zwager heeft gezegd, maar ik hou er wel serieus rekening mee dat het waar zou kunnen zijn.
  #206  
Oud 04-01-08, 00:32
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

Hallow, het blijft maar een verkoper die een buitenlandse klant probeert af te schrikken. Wat weet hij nou van de strategische zet van apple, daarbij komt het dat het mij met de 1.1.1. versie ongeveer hetzelfde is overkomen!

Puur mensen proberen af te schrikken, als Apple de unlockers ECHT wil tegengaan, dan veranderen ze de verkoopprocedure wel. Namelijk geen handtekening onder een contract, geen iPhone! (zoals van Gaal; Ben ik nu zo slim, of zijn zij nou zo dom?)

Prettige avond,
P
  #207  
Oud 04-01-08, 00:41
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paalpizzle Bekijk bericht
Hallow, het blijft maar een verkoper die een buitenlandse klant probeert af te schrikken. Wat weet hij nou van de strategische zet van apple, daarbij komt het dat het mij met de 1.1.1. versie ongeveer hetzelfde is overkomen!

Puur mensen proberen af te schrikken, als Apple de unlockers ECHT wil tegengaan, dan veranderen ze de verkoopprocedure wel. Namelijk geen handtekening onder een contract, geen iPhone! (zoals van Gaal; Ben ik nu zo slim, of zijn zij nou zo dom?)

Prettige avond,
P
Jij bent slim, paalpizzle! Succes met je betaalde iPhone unlock en reparatie site. It serves you right!
Ik ga de site hier niet noemen, maar hij ziet er mooi uit!

Wanneer studeer je nou af?

Groet,
Fresh...
  #208  
Oud 04-01-08, 00:52
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

He fresh,

Bedankt voor je compliment, maar is natuurlijk allemaal logisch. Anyway, natuurlijk ga ik mijn site hier niet noemen, kep nog wel een klein beetje normen en waarden.

Over 3 maanden starten met afstuderen...

Groet,
Paul
  #209  
Oud 04-01-08, 01:00
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paalpizzle Bekijk bericht
He fresh,

Bedankt voor je compliment, maar is natuurlijk allemaal logisch. Anyway, natuurlijk ga ik mijn site hier niet noemen, kep nog wel een klein beetje normen en waarden.

Over 3 maanden starten met afstuderen...

Groet,
Paul
Hey Paul, succes met je afstuderen en verder heel is de opzet van je site heel professioneel moet ik zeggen.
Post ook even wat hulp hier voor de mensen. De echte n00bs komen toch wel naar je toe. Ze willen gewoon graag bellen met de iPhone.
Ik zou het waarderen als je iets van je kennis en ervaring deelt met de leden hier. Ze weten je toch wel te vinden... (althans, mij wel)

De guide voor de volgende firmware hack krijg je immers ook hier (hoop ik). Wie weet werk je er wel aan mee! Je bent welkom als het zover is met de nieuwe firmware.

Groet,
Fresh...

Laatst gewijzigd door Fresh; 04-01-08 om 01:02.
  #210  
Oud 04-01-08, 01:01
G1Sheoratan's schermafbeelding
G1Sheoratan G1Sheoratan is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam-Noord
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar G1Sheoratan
Unhappy

ff een vraagje, kan iemand mij helpen...
...met mijn iphone van GSM.nl staat in een brief dat ik nooit mag upgraden naar 1.2 ook niet via itunes, wel het advies gekregen om iphoneclub in de gaten te houden.
Maar komt erop neer dat deze toestel altijd op 1.1 gaat draaien of kan ik gewoon via itunes upgraden, mijn iphone is geunlocked en simvrij en de Nederlandse taal.
Indien er niet geupdate wordt naar een andere software versie (op welke website dan ook) zal de simlock nooit automatisch terug kunnen keren.
Deze toestel was dus voor de Amerikaanse markt bedoeld
Ben niet zo technisch en heb al een mp3 met 20G.
ps is het niet handig om eens een iphone-meeting te organiseren...?
Groet Jeevan
  #211  
Oud 04-01-08, 01:03
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G1Sheoratan Bekijk bericht
ff een vraagje, kan iemand mij helpen...
...met mijn iphone van GSM.nl staat in een brief dat ik nooit mag upgraden naar 1.2 ook niet via itunes, wel het advies gekregen om iphoneclub in de gaten te houden.
Maar komt erop neer dat deze toestel altijd op 1.1 gaat draaien of kan ik gewoon via itunes upgraden, mijn iphone is geunlocked en simvrij en de Nederlandse taal.
Indien er niet geupdate wordt naar een andere software versie (op welke website dan ook) zal de simlock nooit automatisch terug kunnen keren.
Deze toestel was dus voor de Amerikaanse markt bedoeld
Ben niet zo technisch en heb al een mp3 met 20G.
ps is het niet handig om eens een iphone-meeting te organiseren...?
Groet Jeevan
Je kunt het toestel hoogst waarschijnlijk wel updaten naar 1.1.2 MAAR doe dit alleen via de juiste manier, dit is te vinden hier op het forum.
  #212  
Oud 04-01-08, 01:05
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G1Sheoratan Bekijk bericht
ff een vraagje, kan iemand mij helpen...
...met mijn iphone van GSM.nl staat in een brief dat ik nooit mag upgraden naar 1.2 ook niet via itunes, wel het advies gekregen om iphoneclub in de gaten te houden.
Maar komt erop neer dat deze toestel altijd op 1.1 gaat draaien of kan ik gewoon via itunes upgraden, mijn iphone is geunlocked en simvrij en de Nederlandse taal.
Indien er niet geupdate wordt naar een andere software versie (op welke website dan ook) zal de simlock nooit automatisch terug kunnen keren.
Deze toestel was dus voor de Amerikaanse markt bedoeld
Ben niet zo technisch en heb al een mp3 met 20G.
ps is het niet handig om eens een iphone-meeting te organiseren...?
Groet Jeevan
Dien heeft gelijk. GSM.nl maakt dankbaar gebruik van de guides op deze site en de wiki (jullie mogen Paypallen, hoor GSM.nl).
Je kunt met de juiste guide in de wiki inderdaad upgraden.
  #213  
Oud 04-01-08, 01:11
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

@ fresh, je hebt gelijk ik post de laatste tijd ook wel wat meer maar de meeste info is al te vinden. Moet trouwens ook toegeven dat ik meer op Hackingtosh zit, net ff iets eerder de info. En om meteen maar even de daad bij het woord te voegen...

@G1sheoratan
Ik heb redelijke goede connecties met GSM.nl ik weet waar zij de iPhones vandaan hebben, deze zijn (hoe kan het ook anders) oorspronkelijk bedoelt voor de Americaanse markt en dus simlockvrij gemaakt (door een zeker persoon ). Een update brengt ook een nieuwe baseband (telefoon gedeelte) met zich meer, waardoor de unlock, activatie en jailbreak ongedaan wordt gemaakt.

Mijn advies niet updaten (bijwerken) of herstellen! Zeker niet als je niet zo technisch bent!

Gegroet,
P

Laatst gewijzigd door paalpizzle; 04-01-08 om 01:16.
  #214  
Oud 04-01-08, 01:27
G1Sheoratan's schermafbeelding
G1Sheoratan G1Sheoratan is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam-Noord
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar G1Sheoratan
Standaard

Hartelijk dank beste forumleden,
ik heb al heel wat gelezen op iphoneclub, maar was nog terughoudend, er zijn verschillende manieren...
Heeft GSM.nl mij dan geflest want hier wist ik niets van, anders had ik wel gewacht...
Ik blijf nog ff op die 1.1 kan bellen en muziek luisteren, blijf posted...
Groetjes G1 (zo spreek je mijn naam uit, in het Engels uiteraard)
  #215  
Oud 04-01-08, 01:34
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Onnodige post weggehaald.

Fresh

Laatst gewijzigd door Fresh; 04-01-08 om 18:44.
  #216  
Oud 04-01-08, 01:35
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paalpizzle Bekijk bericht
@ fresh, je hebt gelijk ik post de laatste tijd ook wel wat meer maar de meeste info is al te vinden. Moet trouwens ook toegeven dat ik meer op Hackingtosh zit, net ff iets eerder de info. En om meteen maar even de daad bij het woord te voegen...

@G1sheoratan
Ik heb redelijke goede connecties met GSM.nl ik weet waar zij de iPhones vandaan hebben, deze zijn (hoe kan het ook anders) oorspronkelijk bedoelt voor de Americaanse markt en dus simlockvrij gemaakt (door een zeker persoon ). Een update brengt ook een nieuwe baseband (telefoon gedeelte) met zich meer, waardoor de unlock, activatie en jailbreak ongedaan wordt gemaakt.

Mijn advies niet updaten (bijwerken) of herstellen! Zeker niet als je niet zo technisch bent!

Gegroet,
P

Er is geen enkel probleem met updaten naar 1.1.2, MITS je dit op de juiste manier doet.
  #217  
Oud 04-01-08, 01:37
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

S*N*? van onder andere de vaio? Waar? in Tilburg?
P
  #218  
Oud 04-01-08, 01:50
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Ja, van die club inderdaad!

Laatst gewijzigd door Fresh; 04-01-08 om 05:37.
  #219  
Oud 04-01-08, 04:58
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G1Sheoratan Bekijk bericht
Hartelijk dank beste forumleden,
ik heb al heel wat gelezen op iphoneclub, maar was nog terughoudend, er zijn verschillende manieren...
Heeft GSM.nl mij dan geflest want hier wist ik niets van, anders had ik wel gewacht...
Ik blijf nog ff op die 1.1 kan bellen en muziek luisteren, blijf posted...
Groetjes G1 (zo spreek je mijn naam uit, in het Engels uiteraard)
Tuurlijk ben je niet geflest. De iPhone werkt toch goed?
Wat je wel moet weten is dat de iPhone in Nederland niet officieel verkrijgbaar is. Ook GSM.nl maakt gebruikt van de unlock guides op deze site (via Paalpizzle begrijp ik).
Je betaalt de iPhone gewoon middels je dure abonnementje. Zo simpel is het.
Het moet uit lengte of de breedte komen.

GSM.nl en paalpizzle mogen weleens een donatie doen! PM paalpizzle maar lekker als je problemen hebt.

Die Nederlandse taal komt echt niet uit de lucht vallen en is zeker niet van Apple en wel meer dingen niet. Denk je dat GSM.nl / GSMweb.nl / GSMtrack.nl en consorten het allemaal zelf verzinnen? Dat ze beter zijn dan de topleden van dit forum?
Denk aan Sjowol, Mwagena, Freek, matthijst, Bluevoice, Michael & myself (Fresh) die zoveel tijd in de iPhone hebben gestoken.

Van wie hebben ze de 1.1.2 unlock, denk je? Zelf verzonnen? Vergeet het maar! Nog geen 50 euro kan er vanaf! Hulde als ze het alsnog doen voor iedereen die zich er zo voor heeft ingezet.

Centen, centen, centen! Niks mis mee, maar dan wel eerlijk delen!


Besteluhhhh! En zeiken bij paalpizzle als ie het niet meer doet!
Okay, vooruit dan: www.iphoneservicex.nl. 't Is toch onzen poalpizzle! Ons menneke!

Laatst gewijzigd door Fresh; 04-01-08 om 18:47.
  #220  
Oud 04-01-08, 08:51
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Besteluhhhh! En zeiken bij paalpizzle als ie het niet meer doet! Kan ie weer centjus vangen!
Okay, vooruit dan: www.iphoneservicex.nl. 't Is toch onzen poalpizzle! Ons menneke!
Handige site
Fresh, er staat een 'x' teveel in de link.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 18:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.