//

Firmware 1.1.3

Firmware 1.1.3 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen 1.1.2 uitkwam was de jailbreak een kwestie van uren en de unlock een kwestie van enkele dagen! 1.1.3 is pas net uit, dus ga ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 15-01-08, 21:52
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Toen 1.1.2 uitkwam was de jailbreak een kwestie van uren en de unlock een kwestie van enkele dagen!
1.1.3 is pas net uit, dus ga nou niet zeuren dat het allemaal zo lang duurt!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 15-01-08, 23:04
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

de eerste berichten op de iPhone DEV IRC kanalen zijn dat de bootloader niet wordt vernieuwd. Dit zijn voorzichtige berichten dat een jailbreak (en evt. activatie) niet lang op zich zullen laten wachten.
Of dit waar is moeten we maar afwachten, het zijn allemaal geruchten.


Dus Niet updaten voordat je het terug leest op iPhoneclub.nl dat het veilig is.
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #243  
Oud 15-01-08, 23:19
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

nou sorry hoor! Ik bedoel maar te zeggen dat ze daar in san francisco allemaal naar de apple store kunnen gaan voor alle nieuwe producten en hun iPhone gelijk kunnen updaten en dat wij hier nog moeten wachten totdat apple dat ding eindelijk hier eens uitbrengt! Qua unlock en hackwerk ben ik dev team zeer dankbaar hoor! begrijp dat wel!!!!!
  #244  
Oud 15-01-08, 23:23
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Nieuws:
Upgrading to 1.1.3 -> Baseband locked (downgrading breaks phone functionality)
Dus echt niet upgraden
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #245  
Oud 16-01-08, 00:58
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sossienl Bekijk bericht
Nieuws:
Upgrading to 1.1.3 -> Baseband locked (downgrading breaks phone functionality)
Dus echt niet upgraden
das is echt *****.. ik hoorde dat x-sims ook al niet werken.. .lijkt erop dat ze 1.1.3 goed hebben dichtgetimmert.. als er morgen een iphone in NY gehaald word... zullen ze dan al 1.1.3 loaded hebben? of ws eerst oude stock of hebben ze er al op gerekend (op de keynote etc).. want ken wel iemand in NY die kan er dan misschien morgen een halen anders kan mijn pa er pas de 23ste een halen... dan is er zekerweten 1.1.3 preloaded..
  #246  
Oud 16-01-08, 08:36
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Zojuist vraagt ITunes mij of ik wil upgraden naar 1.1.3. Software versie 1.1.3 is dus niet langer meer een gerucht!
__________________
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi
  #247  
Oud 16-01-08, 09:02
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hehehe nee maar dat was al bekend

Ik ben benieuwd wat men er aan gaat doen... Ik denk dat men de update moet gaan decrypten zodat je dus een DMG overhoud met daarin de firmware bestanden, en kijken wat er gebeurt als je die naar de iPhone flashed... incl installer.app... Dan zal de baseband ook niet worden geflashed denk ik... (vanuitgaande dat dit tijdens de instalatie gebeurt en niet aan een van de bestanden licht

Greetz, Stiruam

Laatst gewijzigd door Stiruam; 16-01-08 om 09:04.
  #248  
Oud 16-01-08, 09:04
oll oll is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 87
Standaard

Even een vraag: krijg binnenkort mijn Iphone (OTB 1.1.2) maar is het mogelijk om na een downgrade naar 1.1.1 ook alleen te upgraden naar 1.1.2 voor de easysim en niet meteen een upgrade naar 1.1.3?
  #249  
Oud 16-01-08, 10:04
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oll Bekijk bericht
Even een vraag: krijg binnenkort mijn Iphone (OTB 1.1.2) maar is het mogelijk om na een downgrade naar 1.1.1 ook alleen te upgraden naar 1.1.2 voor de easysim en niet meteen een upgrade naar 1.1.3?
Dat kan zie onderstaande link voor uitgebreide uitleg.

https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-windows.html
  #250  
Oud 16-01-08, 10:29
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
I don't mean to disagree with you but your wrong. If you have a legit activated Iphone then the lockdown file is locked to that 1 Sim ID which was used to legitimately activate the Iphone. TurboSim and all other similar solution just fake the Iphone into thinking you have a ATT sim.

Just like if you have a legit ATT account and active your Iphone via a pre-paid sim you can not swap in another ATT sim into your Iphone because if you do you will get the error "This is not the Correct Sim". As legitimately activated Iphone are locked to 1 sim that was used to activate the Iphone and All the sim solutions like Turbosim do not fake the Sim ID.
Ik las het bovenstaand net op Hackintosh. Als ik dit zo lees dan zou dat betekenen dat de Supersim methode met de Silvercard dus wel zou kunnen werken met een jailbroken 1.1.3? Ervanuitgaande dat de bovenstaande poster op hackintosh het bij het rechte eind heeft of course.
  #251  
Oud 16-01-08, 10:31
Lau's schermafbeelding
Lau Lau is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Hehehe nee maar dat was al bekend

Ik ben benieuwd wat men er aan gaat doen... Ik denk dat men de update moet gaan decrypten zodat je dus een DMG overhoud met daarin de firmware bestanden, en kijken wat er gebeurt als je die naar de iPhone flashed... incl installer.app... Dan zal de baseband ook niet worden geflashed denk ik... (vanuitgaande dat dit tijdens de instalatie gebeurt en niet aan een van de bestanden licht

Greetz, Stiruam
Ja, precies, aan zoiets zat ik ook te denken.
(hadden we maar een extra iphone waarmee we zouden kunnen testen enzo)
  #252  
Oud 16-01-08, 10:33
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJ_iPod Bekijk bericht
Ik las het bovenstaand net op Hackintosh. Als ik dit zo lees dan zou dat betekenen dat de Supersim methode met de Silvercard dus wel zou kunnen werken met een jailbroken 1.1.3? Ervanuitgaande dat de bovenstaande poster op hackintosh het bij het rechte eind heeft of course.
correct maar dan zou de turbosim ook moeten werken lijkt mij toch? die kopiert ook de data van JOU AT*T kaart.. al die stealthsim dingen zijn generic (standaard) dus dat zou dan niet werken...

en over 1.1.3. ik denk dat de beste aanpak zou zijn om 1.1.3 OTB jail te breaken... dit lijkt mij de betere aanpak dan eerst tijd te steken in 1.1.2 -> 1.1.3 .. als je gelijk 1.1.3 kan jailbreaken is het veel simpeler en dan pak je gelijk alle 1.1.3 OTB iphones erbij.. incl de upgrades... (aangezien je 1.1.3 niet kan downgraden)

Laatst gewijzigd door konijntje; 16-01-08 om 10:36.
  #253  
Oud 16-01-08, 10:36
guasto guasto is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhovuh!!
Berichten: 41
Stuur een bericht via MSN naar guasto
Standaard

maar het activaten heb je nog nooit gedaan (van daar de jailbreak) dus dan kennen ze jou at*t kaart toch niet? dus dan heeft het toch geen zin om die over te copieren naar een turbosim want dat zal dan ook niet werken... gaat er om dat je met nederlandse netwerken kan gaan bellen... daar wachten we op
  #254  
Oud 16-01-08, 10:41
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
correct maar dan zou de turbosim ook moeten werken lijkt mij toch? die kopiert ook de data van JOU AT*T kaart.. al die stealthsim dingen zijn generic (standaard) dus dat zou dan niet werken...

en over 1.1.3. ik denk dat de beste aanpak zou zijn om 1.1.3 OTB jail te breaken... dit lijkt mij de betere aanpak dan eerst tijd te steken in 1.1.2 -> 1.1.3 .. als je gelijk 1.1.3 kan jailbreaken is het veel simpeler en dan pak je gelijk alle 1.1.3 OTB iphones erbij.. incl de upgrades... (aangezien je 1.1.3 niet kan downgraden)
Heb je gelijk in, was even vergeten dat de Turbosim niet plug and play was in tegenstelling tot de vele andere chinese, tjetjense (of waar ze ook vandaan komen) versies. Ik ga Hackintosh de komende dagen goed in de gaten houden (ben ik neem ik aan niet de enige in) ben erg benieuwd wie de/het eerste "slimme" jongen/meisje is die 1.1.3 weet te jailbraken.
  #255  
Oud 16-01-08, 10:43
guasto guasto is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhovuh!!
Berichten: 41
Stuur een bericht via MSN naar guasto
Standaard

hulde aan die persoon dan

**njah en de rest vant team ook natuurlijk eh **
  #256  
Oud 16-01-08, 10:45
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

ik kan iig niet wachten totdat ik google maps met locatiebepaling kan proberen!
  #257  
Oud 16-01-08, 10:54
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Hahaha lol lijkt me idd ook wel grappig xD

Greetz, Stiruam
  #258  
Oud 16-01-08, 10:56
O.G.'s schermafbeelding
O.G. O.G. is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Apple Store
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Toen 1.1.2 uitkwam was de jailbreak een kwestie van uren en de unlock een kwestie van enkele dagen!
1.1.3 is pas net uit, dus ga nou niet zeuren dat het allemaal zo lang duurt!
Het duurt zo lang! Het duurt zo lanngggg!!!

Maar, hey... Ik denk dat veel mensen toch ongeduldig en enthousiast aan het wachten zijn en dat ze >10 keer per dag de iPhone Status Ticker controlleren.

Geef ze eens ongelijk ('t is toch zo een mooie apparaat...)
__________________
My antenna is smaller than yours!
  #259  
Oud 16-01-08, 11:03
guasto guasto is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhovuh!!
Berichten: 41
Stuur een bericht via MSN naar guasto
Standaard

jah en hij word nog mooier als die óók nog kan bellen hopen dat het die mensen snel lukt, zit al een tijd te w8 tot die uit komt...nu issie uit....tjah heb niet eeuwig geduld
  #260  
Oud 16-01-08, 12:16
rpvrpv rpvrpv is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Leiden
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar rpvrpv
Standaard unlock sim

Wat dachten jullie hier van?

Free SIM Card For Unlocking Mobiles - China unlock sim card,iphone unlock,sim card in Mobile Phone Accessories & Parts
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 18:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:33.