iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Firmware 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/3508-firmware-1-1-3-a.html)

pspklant 30-11-07 17:22

Firmware 1.1.3
 
Jawel: het moment waarop we allemaal gewacht hebben! Op verscheidene fora kun je lezen dat de Apple stores de nieuwe firmware: 1.1.3. in hun bezit hebben.

Mensen met problemen omtrent de officiële unlock zullen waarschijnlijk de nieuwste firmware krijgen. Het is nu een kwestie van tijd voordat de nieuwste firmware op iTunes verkijgbaar is en dat de 1.1.2. unlocked zal worden!

Greetz!

Bron: iPhone 1.1.2 Secpack is out! - Page 2 - Hackint0sh
Post 15.

Greetz, pspklant

Nikooos 30-11-07 17:41

dit zou goed nieuws zijn!! Kan ik mijn dure "iTouch" toch nog snel gaan upgraden naar iPhone :P

Stiruam 30-11-07 17:50

Wooow hackint0sh is traaaaag... Ik ben erg benieuwd! Ik hoop dat er snel een unlock komt :D Ik ga dr namelijk vanuit dat mijn iPhone ook de nieuwe bootloader zal hebben!

Thanx voor the heads up!

Greetz, Stiruam

pspklant 30-11-07 18:08

Ja ik ben ook erg benieuwd!

Hier nog eens een link zelf naar diegene die het allemaal heeft gezien:

HowardForums: Your Mobile Phone Community & Resource - Software update 1.1.3

Greetz!

Stiruam 30-11-07 19:47

Jaah dat forum had ik net ook gevonden maar ik weet niet wat ik ervan moet geloven... Ik wil Photo's zien!:D Dit kan namelijk netzogoed een manier zijn om aandacht te krijgen... Maar mischien een paar snelle bug fixes voor de kerst inkopen gaan beginnen om Unlocking nog moeilijker te maken..?

Greetz, Stiruam

Nikooos 01-12-07 00:08

laat die devvers eens opschieten met die 1.1.3 :P

Destiny 01-12-07 09:39

Dit is geweldig nieuws :D

Lumpii 03-12-07 20:31

dat ging over een ipod touch, zegt ie zelf nu ook...

Nikooos 03-12-07 20:48

zonde.. maar goed. Heb nu zelf de turbosim gebruikt en daar ben ik uitermate tevreden over :)

Lumpii 03-12-07 21:02

zit daar idd ook over te twijfelen, ben helaas niet gek technisch/handig.... ben bang dat ik het helemaal verkloot:eek:

langejan 03-12-07 21:05

wat is nu eigelijk precies het voordeel van 1.1.3......

Lumpii 03-12-07 21:30

dat de unlock van OTB 1.1.2 dichtbij komt/makkelijker gaat worden.

marcoryn 03-12-07 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lumpii (Bericht 23037)
dat de unlock van OTB 1.1.2 dichtbij komt/makkelijker gaat worden.

Want? Lijkt mij toch niet van nieuwe firmware af te hangen.. Zou natuurlijk wel heel mooi zijn!!!

langejan 03-12-07 21:39

1.1.2 is toch gewoon te unlocken...

Nikooos 03-12-07 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lumpii (Bericht 23025)
zit daar idd ook over te twijfelen, ben helaas niet gek technisch/handig.... ben bang dat ik het helemaal verkloot:eek:

Ik ben zelf ook totaal niet handig. Ik heb gewoon heel rustig op mijn gemak de tutorial op hackingtosh gevolgd en het is me gewoon gelukt.

Gewoon heel goed lezen en alleen het uitsnijden van je SIM is even een precies werkje. Maar er zit een malletje bij de turbosim. Die knip je eerst heel goed uit en die plak je met een plakbandje op je simkaarten. Dan is het een kwestie van even strak en geconcentreerd snijden.

Lumpii 03-12-07 21:47

1.1.2 is nog niet te unlocken, of in ieder geval in zoverre niet dat het afhangt van de baseband die er op zit.

En wat ik begreep van het nieuws van the Dev Team dat het alleen zou gaan lukken als er een nieuwe firmware update kwam.

dit is daarom ook de huidige status van het unlockingproces van de 1.1.2 OTB iphones

"Currently impossible with software only solutions. Probably possible when apple releases next firmware version (1.1.3)"

Lumpii 03-12-07 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 23046)
Ik ben zelf ook totaal niet handig. Ik heb gewoon heel rustig op mijn gemak de tutorial op hackingtosh gevolgd en het is me gewoon gelukt.

Gewoon heel goed lezen en alleen het uitsnijden van je SIM is even een precies werkje. Maar er zit een malletje bij de turbosim. Die knip je eerst heel goed uit en die plak je met een plakbandje op je simkaarten. Dan is het een kwestie van even strak en geconcentreerd snijden.


hmm thnx, misschien dat ik het inderdaad maar ga doen als er over 2 weken nog steeds geen manier is om hem te unlocken....

Reinier 04-12-07 13:25

Haha, geweldig. Dus waarschijnlijk zijn we dik voor de kerst alsnog allemaal unlocked!

Guest-20201108204737 04-12-07 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reinier (Bericht 23198)
Haha, geweldig. Dus waarschijnlijk zijn we dik voor de kerst alsnog allemaal unlocked!

Daar zou ik niet op rekenen. Hij moet eerst nog op itunes etc uitkomen (als hij er echt is) en vervolgens mij hij dan ook nog gekraakt worden door het DEV team (als ze dat lukt).

Ik zou er niet zo zeker van zijn..

Stiruam 04-12-07 16:03

Nou aangezien er redelijk shitty bugs in zitten voor de zwitsers en de oosterijkers zou een firmware release voor kerst er best in kunnen zitten... Ik heb echter zware twijfels bij de manier waarop ze hem willen gaan laten unlocken... Kan me niet voorstellen dat het zo makkelijk gaat. En Apple zal alles eraan doen om dit te voorkomen.

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.