App gezocht: wachtwoord op apps discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app om wachtwoorden op verschillende apps te zetten. Zodat je eerst een wachtwoord moet intypen voor je in de app kunt. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App gezocht: wachtwoord op apps
Ik zoek een app om wachtwoorden op verschillende apps te zetten. Zodat je eerst een wachtwoord moet intypen voor je in de app kunt.
Ik wil niet dat dit op alle apps is maar dat je kan kiezen op welke apps. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de AppStore ga je dit niet vinden, heb je hier wat aan? (voor de ervaren jailbreaker)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Als je jailbreakt kan je ook Lockdown downloaden uit Cydia..
Zeer gemakkelyk programmatje! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten | lerwin | iPhone Apps | 11 | 25-01-11 12:21 |
Wachtwoord op apps | Justshoome85 | iPhone Apps | 0 | 15-01-11 19:38 |
App store wachtwoord terugkrijgen | basnolle | iPhone Apps | 1 | 13-12-10 17:02 |
Wachtwoord op je apps zetten met Lockdown | Victorinox 13 | Jailbreak apps en thema's | 95 | 05-10-10 21:11 |
App gezocht die geinstallerde apps controleert of er nieuwere versie beschikbaar is | The Raptor | iPhone Apps | 7 | 08-07-09 10:50 |
|
|