//

[Gezocht] Ontwikkelaar simpele app voor Iphone OS 3.0

[Gezocht] Ontwikkelaar simpele app voor Iphone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Zoals jullie al weten is vandaag de nieuwe iPhone gelanceerd. Deze nieuwe iPhone heeft een ingebouwde compass en op basis van dit principe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-09, 23:57
Relief Relief is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Lightbulb [Gezocht] Ontwikkelaar simpele app voor Iphone OS 3.0

Beste mensen,

Zoals jullie al weten is vandaag de nieuwe iPhone gelanceerd. Deze nieuwe iPhone heeft een ingebouwde compass en op basis van dit principe heb ik een idee bedacht voor een App.

Omdat ik een student ben en programmeerkennis mis, ben ik niet in staat deze simpele app zelf te maken.

Ik zoek hierbij een ontwikkelaar die deze app wil ontwikkelen tegen een vergoeding van 50% van de inkomsten die overblijven bij de verkoop van de app (dus 35% van totale winst).

Graag reageren bij interesse.

Met vriendelijke groet,

Relief

Laatst gewijzigd door Relief; 09-06-09 om 00:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-09, 11:41
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Interessant. Wat voor App moet het worden? een Fancy grafisch wonder, met OpenGL of wordt het een standaard iPhone app?
__________________
Software Engineer
iPhone Developer

Laatst gewijzigd door Whacko; 18-06-09 om 13:02.
  #3  
Oud 17-06-09, 10:35
oentje13 oentje13 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lienden (a.k.a. the middle of nowhere)
Berichten: 54
Standaard

je moet dan wel een ontwikkelaar hebben met een iphone 3GS, aangezien je er zelf geen hebt...
  #4  
Oud 18-06-09, 12:37
koenlek koenlek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Delft
Berichten: 4
Standaard

Relief, zeg maar wat je wilt.

Ik ben niet in staat een fancy design programma te maken. Maar ik kan wel de functionaliteit bouwen. Heb over een tijdje een 3GS ter beschikking om te kunnen testen. PM me maar over meer inhoudelijke informatie betreffende het programma.

Gr. Koen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht ontwikkelaar die app voor me wil signen zweers Ontwikkelen voor iOS 1 16-11-10 20:37
Ontwikkelaar gezocht voor kleine app. segers909 Ontwikkelen voor iOS 2 28-04-10 10:03
Ontwikkelaar gezocht voor iPhone-applicatie ledenadministratie kerkgemeenschappen rmsappl Archief 0 29-06-09 14:08
App ontwikkelaar gezocht blaugrana Archief 0 04-05-09 15:23
Ontwikkelaar gezocht voor het maken van een app tegen vergoeding juulie Archief 1 06-03-09 18:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.