iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Iphone 2G 8GB (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/35244-iphone-2g-8gb.html)

freddyemmer 09-06-09 22:06

Iphone 2G 8GB
 
Hoi mensen, ik heb het hele forum al afgezocht ook meerdere dingen uitgeprobeerd maar het probleem is als volgt.

Ik heb vandaag een iphone van iemand overgenomen waar een simlock op zit. ik was al zo ver dat ik hem met quickpwn unlocked had zodat ik de versie van de firmware en modemfirmware kon zien.

firmware= 2.2.1 (5H11)
modemfirmware= 04.05.04_G

ik heb al geprobeerd de custom firmware hier te flashen maar dan krijg ik de wel bekende 1600 foutmelding (andere usb poorten ook al geprobeerd etc).

Ik weet het even niet en begin langzaam te geloven dat ik een iphone heb waar ik nooit wat mee ga kunnen.

Alle hulp is welkom, alvast bedankt.

King1987 09-06-09 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freddyemmer (Bericht 293695)
Hoi mensen, ik heb het hele forum al afgezocht ook meerdere dingen uitgeprobeerd maar het probleem is als volgt.

Ik heb vandaag een iphone van iemand overgenomen waar een simlock op zit. ik was al zo ver dat ik hem met quickpwn unlocked had zodat ik de versie van de firmware en modemfirmware kon zien.

firmware= 2.2.1 (5H11)
modemfirmware= 04.05.04_G

ik heb al geprobeerd de custom firmware hier te flashen maar dan krijg ik de wel bekende 1600 foutmelding (andere usb poorten ook al geprobeerd etc).

Ik weet het even niet en begin langzaam te geloven dat ik een iphone heb waar ik nooit wat mee ga kunnen.

Alle hulp is welkom, alvast bedankt.

Download quickpwn 2.2.5-2 deze laten draaien. hij zal vragen om BL 3.9 en BL 4.6 die kan je vinden in de wiki in 1 van de unlock topic's van de 1e gen.

Kies voor unlock, jailbreak en activatie, dan kan jij weer bellen op FW 2.2.1

freddyemmer 09-06-09 22:28

Helaas krijg ik nog steeds de melding geen simkaart geinstalleerd.

King1987 09-06-09 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freddyemmer (Bericht 293715)
Helaas krijg ik nog steeds de melding geen simkaart geinstalleerd.

Wel goed alle stappen doorlopen? Hij heeft ook om de Bootloaders gevraagd?

Dan uit Cydia Bootneuter installeren en deze gebruiken om te un-locken :D

freddyemmer 10-06-09 07:47

Hij heeft om alle bootloaders gevraagd (ik heb deze bootloaders wel van een andere site) Als ik bootneuter opstart dan gaat hij de huidige settings inlezen en daarna loopt hij vast.

freddyemmer 10-06-09 14:14

het maakt niet uit welke handleiding ik pak en volg van dit forum hij blijft continu aangeven No sim.

colliehome 10-06-09 14:31

zit er een sim in?

freddyemmer 10-06-09 14:37

ik heb een sim geprobeerd van KPN,T-mobile & vodafone. met allen blijft hij aangeven no sim.

Gooi er maar een slotje op de iphone is terug naar de vorige eigenaar heb me geld terug gevraagd.

King1987 10-06-09 22:10

Jammer dat je de moeite niet hebt genomen om het helemaal uit te zoeken, kan je niet genieten van een iPhone!

Maar slotje op verzoek.

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.