//

iphone 3gs niet vanaf 26 juni verkrijgbaar???

iphone 3gs niet vanaf 26 juni verkrijgbaar??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan zo geen reden bedenken waarom hij in België niet op de afgesproken datum zal verschijnen......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-06-09, 15:47
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Kan zo geen reden bedenken waarom hij in België niet op de afgesproken datum zal verschijnen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-06-09, 15:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
in nederland is het véél waarschijnlijker dat hij uitkomt op de 26e dan in belgie hoor
Als de iphone in nederland op de 26ste uitkomt dan zal dat bij ons ook zo zijn + zoals iedereen wel al weet;in belgie kan je deze los kopen,bij jullie niet.Conclusie;het is triest hoe ze in nederland mensen op deze manier verplichten ja verplichten om een abo te nemen.Je moet dus al naar belgie of een ander land rijden waar ze de iphone los verkopen.
  #23  
Oud 16-06-09, 16:16
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

vorig jaar zijn ze er ook in geslaagd om de iPhone pas 2 dagen later uit te brengen in Belgie. En dit jaar zouden ze aan het twijfelen zijn om koppelverkoop ook toe te passen, ik hoop op de 26e, maar ik denk een paar dagen later.
  #24  
Oud 16-06-09, 16:55
Foxie21 Foxie21 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 22
Standaard

Ben ook al in 2 Mobistar langsgeweest vorige week en daar wisten ze van niks. In de eerste leek het wel of de verkoopster voor 't eerst over "iphone" hoorde. Ze viel compleet uit de lucht en door de mand. Zielig.
't Is duidelijk dat Mobistar een bedrijf is dat lak heeft aan duidelijke communicatie.
Typisch Belgisch verschijnsel!
  #25  
Oud 16-06-09, 22:13
sanders sanders is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 64
Standaard

Ik was van de week langs de Apple Reseller geweest, en die zeiden dat de iPhone 3GS gewoon 26 Juni kwam, en dat de iPhone 3G een prijsverlaging kreeg, en dan werd die ongeveer rond de 350,- euro.
  #26  
Oud 17-06-09, 10:20
DutchWolf DutchWolf is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar DutchWolf
Standaard

Dit is gewoon flauwekul en ik had dit afgelopen zaterdag ook.
Sommige verkopers willen niet voorinschrijven omdat het dan geen verkoop is (komt dan niet op hun verkoopstaatje).
De verkoper die mij een paar weken geleden ingelicht/gewaarschuwd heeft voor de komst van de nieuwe Iphone zie ik vrijdag, want dan werkt hij bij T-Mobile.
Uiteraard koop ik ik volgende week vrijdag de Iphone met wat toebehoren ook bij hem
Dan baalt die collega lekker nog meer....
  #27  
Oud 17-06-09, 10:52
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Het is en blijf een groot probleem in communicatie. Als je kijkt naar andere landen, waar al prijzen bekend zijn(Duitsland, VS,...) en waar er zelfs ingeschreven kan worden om je iPhone te bestellen zie je nog maar eens hoe ver wij (zowel Belgie als Nederland) nog achterstaan op gebied van communicatie. Bij de ene winkel zeggen ze vanaf 26juni, bij de andere winkel zeggen ze vanaf augustus...
  #28  
Oud 17-06-09, 13:51
BonbiniP BonbiniP is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Mij duizelt het allemaal een beetje.... Is het nu wel of niet mogelijk om je voor de iPhone 3GS te laten voorinschrijven? Daar zou ik toch wel graag duidelijkheid over krijgen...
  #29  
Oud 17-06-09, 23:01
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonbiniP Bekijk bericht
Mij duizelt het allemaal een beetje.... Is het nu wel of niet mogelijk om je voor de iPhone 3GS te laten voorinschrijven? Daar zou ik toch wel graag duidelijkheid over krijgen...
Vandaag naar de T-Mobile winkel geweest om ook te 'reserveren'. Dit was niet mogelijk, maar hij kon me wel vertellen dat het vanaf 26 juni te koop is en de winkel om half 10 opent.
  #30  
Oud 18-06-09, 12:08
pvdj446 pvdj446 is offline
• iOS 4.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 22
Standaard

Ik heb hier ( Belgie) bij een Mobistar winkel gevraagd en daar werd me bevestigd dat ze de 26 juni er gingen zijn.

Hij had wel nog geen idee van aantallen en wat betreft reserveringen doet hij 1/3 van het aantal iphones dat hij binnenkrijgt. Zo hebben mensen die staan te wachten ook nog 2/3 van de stock om aan te kopen.

De prijs wist hij nog niet maar hij verwacht 599 en 699 zoals in Duitsland. Maar dat is onder voorbehoud. Vanaf woensdag 24 juni zou hij zijn aantallen en de prijs moeten hebben.
  #31  
Oud 18-06-09, 14:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pvdj446 Bekijk bericht
Ik heb hier ( Belgie) bij een Mobistar winkel gevraagd en daar werd me bevestigd dat ze de 26 juni er gingen zijn.

Hij had wel nog geen idee van aantallen en wat betreft reserveringen doet hij 1/3 van het aantal iphones dat hij binnenkrijgt. Zo hebben mensen die staan te wachten ook nog 2/3 van de stock om aan te kopen.

De prijs wist hij nog niet maar hij verwacht 599 en 699 zoals in Duitsland. Maar dat is onder voorbehoud. Vanaf woensdag 24 juni zou hij zijn aantallen en de prijs moeten hebben.
Vind ik heel veel geld en zal denk ik bij ons nog iets duurder zijn bv 625 euro ofzo al kan ik mis zijn.
Ik vind dit veel geld zenne en zeker als ik alles op een rijtje zet tussen de nieuwe iphone en bv de omnia i8910 HD van samsung.Mijn keuze zal snel gemaakt zijn dan als die nieuwe iphone zo duur zal zijn.Echt wel triest als je weet ze die dingen in amerika voor een appel en een ei verkopen.
  #32  
Oud 18-06-09, 16:06
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Echt wel triest als je weet ze die dingen in amerika voor een appel en een ei verkopen.
Hier zou je je wel eens leleijk in kunnen vergissen.

De prijzen voor 8,16 en 32GB bedragen nu respectievelijk $99, $199 en $299. Je hangt dan wel 24maanden vast aan een abonnement van 69dollar/maand. Waardoor je iPhone op basis van 2juaar al gauw over de 1000dollar gaat. In Nederland ben je voor een 32GB met tweejarig contract met het goedkoopste abonnement zo'n €1000 kwijt...

Je kan ze in de states ook kopen voor $499, $599 en $699 maar ik meen mij te herinneren dat ze dan alsnog met sim-lock zijn...
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #33  
Oud 18-06-09, 16:13
DutchWolf DutchWolf is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar DutchWolf
Standaard

ff ter info:
Automatisering Gids ? iPhone3G S vanaf 19 juni te bestellen

Morgenochtend ben ik dus wel bij T-Mobile om de Iphone 32GB 3G-S te bestellen/reserveren...
  #34  
Oud 18-06-09, 16:41
pvdj446 pvdj446 is offline
• iOS 4.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 22
Standaard

In navolging op mijn eerder bericht en de daarbijhorende vragen van een aantal mensen.

Het was in mobistar Gent.

En nee je kon nog niet reserveren, dit kon pas vanaf het moment dat hij zijn stockaantal kent, en dat zal pas rond woensdag 24/06 zijn.

Hij wist verder nog te vertellen dat de 16GB 3G gewoon direct uit de rekken zal worden genomen, dus geen korting of niks, gewoon op de figuurlijke vuilnisbelt kieperen

Mvg,
Peter
  #35  
Oud 18-06-09, 17:39
Tijsboerke
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is volgens mij gewoon om mensen de 3gs te laten bestellen...
Ik wacht allesinds op de korting !
  #36  
Oud 18-06-09, 22:17
dado dado is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

ik heb net bij belcompany de 3gs gereserveerd. Ze hebben daar een onofficiele lijst hangen, en ik was de 2e op de lijst, dus hopelijk volgende week mijn iPhone
  #37  
Oud 19-06-09, 10:18
pvdj446 pvdj446 is offline
• iOS 4.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 22
Standaard

@Dado,

hadden ze reeds een prijs bij belcompany??

Mvg,
Peter
  #38  
Oud 19-06-09, 11:16
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

update: iphone3g.mobistar.be verkoopt geen iPhones meer, de stock is "uitgeput", ze bereiden zich gewoon voor op de komst van de 3GS
  #39  
Oud 19-06-09, 11:46
dado dado is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

@pvdj446

heb ik niet gevraagd, ga ervan uit dat het gewoon dezelfde prijzen zijn als T-Mobile heeft bekend gemaakt.
  #40  
Oud 19-06-09, 12:32
DutchWolf DutchWolf is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar DutchWolf
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dado Bekijk bericht
@pvdj446

heb ik niet gevraagd, ga ervan uit dat het gewoon dezelfde prijzen zijn als T-Mobile heeft bekend gemaakt.
zou ik ff niet weten...

Vanmorgen wel mijn 3GS 32GB laten reserveren
Was de nummer 4 van de lijst voor vandaag
Het ging nog niet zo hard als de eerste Iphone, vorig jaar, maar het kon nog komen (was er om 10:15 en de winkel was om 9:30 open)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microsim verkrijgbaar vanaf 25 juni bij Mobile Vikings wvy iPad algemeen 0 17-06-10 08:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.