//

iphone 3gs niet vanaf 26 juni verkrijgbaar???

iphone 3gs niet vanaf 26 juni verkrijgbaar??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) kweet niet of ik hier goed zit hoor maar ik las net op de site van t-mobile dat de iphone 3gs vanaf 26 juni verkrijgbaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-06-09, 12:35
Hooligan123 Hooligan123 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Etten-leur
Berichten: 17
Standaard iphone 3gs niet vanaf 26 juni verkrijgbaar???

kweet niet of ik hier goed zit hoor maar ik las net op de site van t-mobile dat de iphone 3gs vanaf 26 juni verkrijgbaar was.
ik dus naar de t-mobile shop hier om mezelf op de wachtlijst te zetten zegt de medewerker daar dat hij de 26e helemaal niet komt maar dat hij dan uitgeleverd word in nederland.
hij dacht dat de iphone de week erna wel te verkrijgen was.
zelfde verhaal bij de ifactors die vertelde me dat het nog wel eens maandje kon duren.

weet iemand hier meervan..??

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-09, 13:13
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Hij komt gewoon de 26e in Nederland. Zo staat het ook op de T-Mobile site. Ik denk dat ze de 24e naar Nederland worden verscheept en vrijdag (de 26e) kunnen ze dan worden verkocht.
  #3  
Oud 12-06-09, 13:32
Duikertje Duikertje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Hoorde net wel in de T-Mobile Shop dat er vanochtend een nieuw prijsplan is uitgerold door TM. Hierdoor komt in de shop de oude 3G 16GB op +- 700 euri (na scannen kassa) bij verlengen abo met Iphone 150. Tot gisteren was deze (voor mij) nog gratis op de website. Vandaag is daar de 16GB versie verwijderd en alleen de 8GB versie nog maar beschikbaar...... Krijg toch een beetje het gevoel dat we uitgemolken gaan worden.
  #4  
Oud 12-06-09, 13:34
Hooligan123 Hooligan123 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Etten-leur
Berichten: 17
Standaard

net klantenservice aan de lijn gehad, ze zijn vanaf de 26e te bestellen maar nog niet in de winkels verkrijgbaar..dat is een aantal dagen later.
Hij wist niet te vertellen welke datum ze precies in de winkels te halen zijn..maar vertelde me wel dat ik de media in de gaten moest houden
  #5  
Oud 12-06-09, 16:46
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Vanaf 26 juni is hij verkrijgbaar in de winkel in België, dus wss zal Nederland dan ook aan de beurt zijn...
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #6  
Oud 12-06-09, 23:10
j biggie j biggie is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: zaandam
Berichten: 59
Standaard

Ik werk zelf in een telecom winkel en tegen ons word er gezegd dat de nieuwe iphone wel op 26e leverbaar is!Dat hoeft natuurlijk niet waar te zijn maar onze leverancier zeg dus van wel!grttz
  #7  
Oud 15-06-09, 10:58
wickedhayo wickedhayo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Moet ik nog meer zeggen ...

  #8  
Oud 15-06-09, 12:54
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Ik had een mailtje naar T Mobile gestuurd dat ik een I Phone wilde met een jaarabonnement. Gaarne schriftelijk antwoord. Schriftelijk antwoorden is iets wat T Mobile zelden of nooit naar klanten doet.

Vandaag werd ik door de klantenservice gebeld. ( mailen doen ze niet !) die me de vaag bevestigde. Een Iphone abonnement zal niet voor een termijn van één jaar komen. Ook niet met bijbetaling.

Ik kon hem wel krijgen met een relaxabonnement, maar dan moest ik 1000 euries gaan bijbgetalen. Jajaja let op 1000 euries. Dat heeft ze letterlijk verteld.
Leek me nogal een sterk verhaal en meldde haar dat ik dan beter over 2 weken in Italië een toestelletje kon halen.
Antwoord, ja daar heeft u gelijk in, nog een prettige dag verder.....

T-Mobile.................pffffffffffff
  #9  
Oud 15-06-09, 18:21
Raxious Raxious is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 32
Standaard

op de site staat ook aangegeven vanaf 26 juni, dus denk dat je daar toch echt van uit kunt gaan
  #10  
Oud 15-06-09, 19:11
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Ik koop hem zeker simlockvrij, is veel beter, als je ooit van provider veranderd zit je tenminste niet te sukkelen met een unlock.

Laatst gewijzigd door pieterwillems; 15-06-09 om 19:12. Reden: Veranderd niet veranderT :p
  #11  
Oud 15-06-09, 19:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Bij mobistar wiste ze nog steeds van niks,kzeg tegen hen,dat duurt nogal lang jongens,pf.
  #12  
Oud 15-06-09, 20:47
wickedhayo wickedhayo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hooligan123 Bekijk bericht
net klantenservice aan de lijn gehad, ze zijn vanaf de 26e te bestellen maar nog niet in de winkels verkrijgbaar..dat is een aantal dagen later.
Hij wist niet te vertellen welke datum ze precies in de winkels te halen zijn..maar vertelde me wel dat ik de media in de gaten moest houden
Vreemd heb gisteren mail gestuurd naar een lokale mobistar verdeler in de buurt en deze wil al een 3GS iphone voor me langs de kant leggen mss is dit in grote steden anders
  #13  
Oud 16-06-09, 09:52
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

lokale mobistar verdeler? een mobistar center of een winkeltje waar ze ook mobistarabonnement verkopen?

Misschien wil die handelaar gewoon al zeker zijn van zijn inkomsten... Deze zal ook de geruchten wel volgen rond de iPhone en het lijkt me sterk dat een lokale mobistar verdeler meer weet dan het mobistar center.
  #14  
Oud 16-06-09, 11:50
wickedhayo wickedhayo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT Bekijk bericht
lokale mobistar verdeler? een mobistar center of een winkeltje waar ze ook mobistarabonnement verkopen?

Misschien wil die handelaar gewoon al zeker zijn van zijn inkomsten... Deze zal ook de geruchten wel volgen rond de iPhone en het lijkt me sterk dat een lokale mobistar verdeler meer weet dan het mobistar center.
Lokale hij wist geen prijs en geen aankomst datum maar wou wel ene reserveren als ze aankomen zelfstandign wss ...
  #15  
Oud 16-06-09, 12:21
racekonijn racekonijn is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

kennis van me werkt als developer bij Mobistar ( hoofdkantoor )....heb haar net mailtje gestuurd om meer info te krijgen ivm 3GS ...de Mobistarcenters weten zelf van niets ....heeft ook te maken met al dan niet koppelverkoop. Belgische wet is nog niet aangepast maar er is een Europees arrest ... ze kunnen dus in principe niet vervolgd worden als ze wel koppelverkoop toepassen. Maar ze zijn nog niet zeker of ze koppelverkoop gaan toepassen ..... en for the record ...Mobistar sucks big time
  #16  
Oud 16-06-09, 13:24
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

mobistar sucks vooral omdat ze helemaal NIET communiceren met de buitenwereld. In nederland geeft men tenminste aan dat de iPhone er zal zijn op 26juni. Bij mobistar zeggen ze niets, jaah, hij zal ook in Belgie er komen, daar zijn we niets mee...
  #17  
Oud 16-06-09, 13:37
Hooligan123 Hooligan123 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Etten-leur
Berichten: 17
Standaard

in nederland zijn ze ook niet zo duidelijk hoor.
vraag me toch af waar iedereen die zekerheid dat de 3gs op de 26e uitkomt vandaan haalt.
gistere weer met de t-mobile klantenservice gebeld en ze vertelde me toch echt weer dat ie de 26e niet in de winkel te halen is
  #18  
Oud 16-06-09, 13:39
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Er is gewoon een probleem ivm de communicatie.

Iedereen heeft op de keynote gezien dat zowel België als Nederland voor 26juni gepland zijn. Als Apple dit zegt moeten zij er zelf toch zeer zeker van zijn. Daarnaast zouden zowel T-Mobile als Mobistar meteen na de keynote een persbericht rondsturen over de planning van de iPhone 3GS.

Want op dit moment is er geen enkele zekerheid over de lancering!
  #19  
Oud 16-06-09, 14:40
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De 3GS komt echt wel uit (dus in de winkel) op de 26e. Echter, moet je wel rekening houden dat de aantallen die de eerste dag in de winkel liggen erg laag liggen. Ik weet dat in de T-Mobile Shop in Almelo vorig jaar op de dag van release wel 10 toestellen aanwezig waren. Hiervan mochten ze er 9 verkopen (1 moest achter blijven als demotoestel). Ik weet niet wanneer ze toen de 2e levering hebben gehad maar dacht een aantal dagen erna.

De negen toestellen waren natuurlijk al heel snel na opening uitverkocht. Dit zal bij de meeste winkels het geval zijn geweest. Dit betekent voor de meeste mensen die een 3GS willen kopen dat ze deze niet op de 26 juni in de hand hebben.
  #20  
Oud 16-06-09, 14:43
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

in nederland is het véél waarschijnlijker dat hij uitkomt op de 26e dan in belgie hoor
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microsim verkrijgbaar vanaf 25 juni bij Mobile Vikings wvy iPad algemeen 0 17-06-10 07:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.