//

Iphone dood?

Iphone dood? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Haai ik heb al eerder eventjes gehad dat mn iphone vast liep ofzo en dat was een kwestie van die bovenste knop lang inhouden en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-06-09, 06:37
Eems Eems is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Haai
ik heb al eerder eventjes gehad dat mn iphone vast liep ofzo en dat was een kwestie van die bovenste knop lang inhouden en dan weer uit en aan zetten of gewoon ff in de oplader doen.. Maar gister wou hij opeens niet meer naar home gewoon, de home butten deed het ook niet meer. Als ik een smsje kreeg kon ik die bekijken maar dan drukte ik op de home butten en dan ging hij gelijk naar de ipod functie. Vervolgens heb ik een paar x op de home button gedrukt, lang in gehouden, de bovenste knop lang ingehouden maar nix werkte. Ik kon wel gewoon op mn scherm in de ipod functie alles doen enzo.. Naja toen kreeg ik een wit scherm, dus ik dacht hop gewoon ff de oplader er in..
Werkt niet. als ik mn home button en die bovenste knop inhoud maakt hij ook dat geluid alsof ie een foto maakt MAAR dat doet die ook als mn sim kaart er niet eens in zit.
De hele nacht heb ik er niet aan gezeten want ik dacht misschien moet het even rusten, maar het is nog steeds zo.

Heb momenteel mijn eigen laptop even niet bij me dus ik kan ook niet op itunes ofzo, maar de computer herkent hem wel als ik hem daar in stop, heb al mn foto's net al overgezet..

Is er iets wat ik kan doen of wordt het een tripje telefoonwinkel zometeen?

ps. ik ben echt een noob op dit gebied dus als je wat uitlegt in lekentermen graag haha

EDIT

Hmm.. ik had hem in de computer en OPEENS sprong hij aan. Goed tot nu toe doet alles het weer en laat ik hem maar even rusten. en gewoon opladen!
Maar kan iemand mij vertellen hoe dit misschien is gekomen?


Laatst gewijzigd door Timmeh_; 13-06-09 om 07:48. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 13-06-09, 07:53
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Ten eerste: welkom op het forum!

Een oorzaak is moeilijk te achterhalen, maar gelukkig zijn er oplossingen genoeg.
Mocht zoiets weer gebeuren kan je je iPhone in Recovery-mode zetten en dan herstellen in iTunes. Mocht zelfs dit niet werken, zet je iPhone dan in DFU-mode en herstel m in iTunes, dit moet altijd werken.

Omdat je aangeeft een 'noob' op dit gebied te zijn, raadt ik je aan de zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen) eens te bekijken

Deze oplossingen zijn al vaak genoeg langs gekomen op dit forum.
Daarom voor nu een slotje.

//Slotje
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dood? Reverbje iPhone algemeen 24 26-08-11 15:54
iphone 4 is dood pimoettwente iPhone algemeen 1 01-08-10 20:43
Iphone dood? bram2202 Archief 1 20-06-09 16:48
iphone dood? durkadurrr Unlock [archief] 58 21-03-08 12:12
iphone dood ? john1305 Archief 1 28-02-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.