//

Vraag over iPhone kopen in Belgie

Vraag over iPhone kopen in Belgie discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is dit al lang besproken, maar ik kan het niet duidelijk vinden, dus dan maar via deze weg... Ik ben van plan een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-09, 10:11
looney_jeroen looney_jeroen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard Vraag over iPhone kopen in Belgie

Misschien is dit al lang besproken, maar ik kan het niet duidelijk vinden, dus dan maar via deze weg...

Ik ben van plan een iPhone 3G te kopen (16GB), maar wil zoals zo velen niet af van mijn huidige abo (in mijn geval van Telfort). Daarom ben ik aan het zoeken geweest naar de opties en natuurlijk kwam de iPhone uit Belgie voorbij.

Het is mij inmiddels duidelijk dat het geen probleem is als ik die daar koop, dan zou die gewoon moeten werken. Als het goed is kan ik de iPhone dan gewoon thuis activeren met mijn NL'se sim en iTunes, gewoon ermee bellen, surfen, enz... (alleen geen visual voice mail).

Enige waar ik nog steeds geen duidelijkheid over heb, is hoe het zit met het updaten van de iPhone. Ik krijg hierover wisselende berichten. Aan de ene kant hoor ik dat, omdat ze vanuit Belgie simlock vrij zijn, updaten gewoon via iTunes mogelijk is en ik hier dus geen problemen mee zal krijgen. Aan de andere kant hoor ik verhalen dat het ook vanuit Belgie niet mogelijk zou zijn, omdat Apple kan zien (middels IP-adres of imei) dat ik hem gebruik in NL, maar niet met T-Mobile. Hierdoor zou, bij een update vanuit iTunes, de iPhone niet meer werken...

Zijn er mensen die deze onduidelijkheid voor mij op kunnen klaren? Als mensen hier dus ervaringen mee hebben, laat het dan aub weten...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-09, 10:13
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je kan gewoon vrij updaten, nu en in de toekomst. Je hoeft je nergens zorgen over te maken.
Voortaan wel even beter zoeken, want dit is al heel veel besproken geweest.

Daarom een slotje erop.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trein ticket kopen in Belgie (vraag aan de belgen) gon1234abcd Koopinformatie België 6 29-07-10 13:10
Iphone 4 kopen in België Emielt1 Koopinformatie België 8 27-07-10 16:15
iPhone 4 kopen in Belgie Moesje18 Koopinformatie België 1 09-07-10 12:12
Iphone kopen in België dreesensm Archief 1 12-09-08 16:29
iphone kopen in belgië djice Koopinformatie België 5 14-04-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.