Iphone jailbreaken en unlocken ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een Iphone 3G en ik denk dat er firmware (als dat gelijk is aan versie?) 2.2.1 is met modemfirmware 02.30.03 (denk ik, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone jailbreaken en unlocken ?
Hey,
Ik heb een Iphone 3G en ik denk dat er firmware (als dat gelijk is aan versie?) 2.2.1 is met modemfirmware 02.30.03 (denk ik, zou moeten nagaan, maar zal zoiets zijn). Ik heb hem nog maar net hersteld via Itunes dus hij zal nog niet gejailbreakt en geünlocked zijn want hij herkend mijn sim niet (proximus). Nu is mijn vraag of die nieuwe firmware al te jailbreaken en te unlocken is omdat ik hier en daar lees dat dit nog niet kan ??? Zoja, welke software heb ik daarvoor nodig ? Alvast bedankt. Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daarvoor moet de software ten eerste al beschikbaar zijn.
Dit zal rond 19:00 zijn, daarna komen ze met unlock en jailbreak methodes. Tot dan toe is het afwachten. Check de nieuwspagina maar, daar zal wel een berichtje komen wanneer deze beschikbaar is |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreaken en unlocken iphone 4 | Ozjifu | Jailbreak | 1 | 21-04-11 21:05 |
iPhone: unlocken en jailbreaken iphone 4 | mitchmink | Jailbreak | 11 | 24-03-11 15:11 |
iPhone: 2x iPhone 4 jailbreaken/unlocken, 1x 4.0, 1x 4.01 | knny | Jailbreak | 0 | 07-10-10 19:06 |
iphone 3g unlocken/jailbreaken | opelastra | Jailbreak apps en thema's | 1 | 13-05-10 21:57 |
iPhone 1e gen.: Unlocken en jailbreaken 2G (first gen) Iphone. | RioolDokter | Unlock | 0 | 24-09-09 19:33 |
|
|