//

Iphone jailbreaken en unlocken ?

Iphone jailbreaken en unlocken ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een Iphone 3G en ik denk dat er firmware (als dat gelijk is aan versie?) 2.2.1 is met modemfirmware 02.30.03 (denk ik, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-09, 15:32
amdis amdis is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard Iphone jailbreaken en unlocken ?

Hey,

Ik heb een Iphone 3G en ik denk dat er firmware (als dat gelijk is aan versie?) 2.2.1 is met modemfirmware 02.30.03 (denk ik, zou moeten nagaan, maar zal zoiets zijn). Ik heb hem nog maar net hersteld via Itunes dus hij zal nog niet gejailbreakt en geünlocked zijn want hij herkend mijn sim niet (proximus).

Nu is mijn vraag of die nieuwe firmware al te jailbreaken en te unlocken is omdat ik hier en daar lees dat dit nog niet kan ???
Zoja, welke software heb ik daarvoor nodig ?

Alvast bedankt.

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-09, 15:40
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Daarvoor moet de software ten eerste al beschikbaar zijn.
Dit zal rond 19:00 zijn, daarna komen ze met unlock en jailbreak methodes. Tot dan toe is het afwachten. Check de nieuwspagina maar, daar zal wel een berichtje komen wanneer deze beschikbaar is
  #3  
Oud 17-06-09, 15:45
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreaken en unlocken iphone 4 Ozjifu Jailbreak 1 21-04-11 21:05
iPhone: unlocken en jailbreaken iphone 4 mitchmink Jailbreak 11 24-03-11 15:11
iPhone: 2x iPhone 4 jailbreaken/unlocken, 1x 4.0, 1x 4.01 knny Jailbreak 0 07-10-10 19:06
iphone 3g unlocken/jailbreaken opelastra Jailbreak apps en thema's 1 13-05-10 21:57
iPhone 1e gen.: Unlocken en jailbreaken 2G (first gen) Iphone. RioolDokter Unlock 0 24-09-09 19:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.