Vodafone MMS en Internet instellingen Iphone 3G simlock vrij discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik hoop jullie te helpen door een topic aan te maken met de juiste instellingen voor Vodafone NL. Dan bedoel ik de internet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Vodafone MMS en Internet instellingen Iphone 3G simlock vrij
Hallo allemaal,
Ik hoop jullie te helpen door een topic aan te maken met de juiste instellingen voor Vodafone NL. Dan bedoel ik de internet instellingen en de MM S instellingen. De instellingen zijn werkende op een Iphone 3g 8 GB Firmware 3.0 GM Internet (3G, GPRS, EDGE). APN - live.vodafone.com Gebruikersnaam - Vodafone Wachtwoord - Vodafone MMS. APN: live.vodafone.com Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl:80 Mms-Proxy: 192.168.251.150:8799 Maximale mms-grootte: (leeg laten) MMS UA Prof URL: (leeg laten) Met bovenstaande instellingen kan ik op mijn sim-lock vrije Iphone 3g met firmware 3.0 GM internetten en MMS'en beide getest en 100% werkend. Hopelijk help ik hier mensen mee. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze hulp al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone losse toestel iPhone 4 Simlock vrij? | boomen22 | Vodafone | 8 | 13-01-11 02:27 |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Instellingen Vodafone prepaid mobiel internet | Dennisf | iPad algemeen | 25 | 28-07-10 23:21 |
[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen | Olaf! | Vodafone | 119 | 14-10-09 23:48 |
Telefoon met vodafone simlock vrij | Ratteplan | Archief | 4 | 28-01-09 12:47 |
|
|