iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   3.0 updaten met de GM versie (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/35747-3-0-updaten-de-gm-versie.html)

El_Diablo 17-06-09 19:18

3.0 updaten met de GM versie
 
Klopt het dat er niet te updaten is als je al 3.0 hebt draaien?

Dan was het waarschijnlijk toch de Finalversie?

TheDarkNight 17-06-09 19:21

Nee, ik kan ook niet updaten met 3.0 beta 5. Even restoren denk ik.

tobyleurs 17-06-09 19:21

Klopt. Ik heb ditzelfde probleem, met herstellen lukt het wel. Kost wat meer tijd...

tuinbouwboy 17-06-09 19:22

Ik ook. Als het update bestand straks te downloaden is, zou je dan niet via SHIFT update de nieuwe kunnen installeren?

Crp 17-06-09 19:23

dat denk ik wel. Ik heb hetzelfde, iemand 3.0 ergens online staan? of een linkje ?

El_Diablo 17-06-09 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tobyleurs (Bericht 297724)
Klopt. Ik heb ditzelfde probleem, met herstellen lukt het wel. Kost wat meer tijd...

als je hersteld ben je alle gegevens kwijt toch? ik heb nog nooit hersteld namelijk..

iScorpio 17-06-09 19:24

Onder windows eerst de firmware even downloaden op je PC (link staat in onze WiKi onder Firmware) en dan in iTunes de shift toetst vasthouden en dan op update klikken. Dan de firmware selecteren en gaan.

Onze mac gebruikers weten wel welke toetst combinatie bij hun hoort ;)

joppe 17-06-09 19:26

het is juist dezelfde build als de GM, dus ik zie geen reden om te update

pdreissen 17-06-09 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 297743)
Onder windows eerst de firmware even downloaden op je PC (link staat in onze WiKi onder Firmware) en dan in iTunes de shift toetst vasthouden en dan op update klikken. Dan de firmware selecteren en gaan.

Onze mac gebruikers weten wel welke toetst combinatie bij hun hoort ;)

Denk niet dat het nodig is. Aan de download link te zien is het dezelfde build als 3.0 GM!

El_Diablo 17-06-09 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 297743)
Onder windows eerst de firmware even downloaden op je PC (link staat in onze WiKi onder Firmware) en dan in iTunes de shift toetst vasthouden en dan op update klikken. Dan de firmware selecteren en gaan.

Onze mac gebruikers weten wel welke toetst combinatie bij hun hoort ;)

de firmware die daar staat heb ik al draaien... of heb je em net geupload deze versie?

dikkedonder 17-06-09 19:30

let op :

de GM is zover ik nu snel kan zien precies dezelfde firmware ( zelf op de byte na is het dezelfde ) updaten van GM naar final heeft denk ik geen zin

ArB 17-06-09 19:31

Dit topic gaat over de GM versie en aangezien vandaag de officiele download uit is gekomen, gaat deze voor de duidelijkheid van het forum op slot.
Ervaringen met 3.0 kun je delen in het ervaringen topic.

Zodra er een jailbreak is/komt dan zullen de desbetreffende topics wel geopend worden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.