//

Updaten naar iPhone 3.0 met Duitse iPhone abonnement op Nederlanse T-Mobile Netwerk

Updaten naar iPhone 3.0 met Duitse iPhone abonnement op Nederlanse T-Mobile Netwerk discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik beschik over een Duitse iPhone met Duitse T-mobile abonnement. Ik wil updaten naar iPhone 3.0, maar ben momenteel in Nederland. Moet ik in Duitsland ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-09, 10:44
phonefreak phonefreak is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard Updaten naar iPhone 3.0 met Duitse iPhone abonnement op Nederlanse T-Mobile Netwerk

Ik beschik over een Duitse iPhone met Duitse T-mobile abonnement. Ik wil updaten naar iPhone 3.0, maar ben momenteel in Nederland.

Moet ik in Duitsland zijn (op het Duitse T-Mobile netwerk) om de iPhone te updaten? Speelt de mobiele netwerk een rol bij het updaten, of maakt het helemaal niet uit?
Mijn gevoel zegt dat het niets uitmaakt, maar ik wil het toch even controleren.

Laatst gewijzigd door phonefreak; 18-06-09 om 12:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 19:22
phonefreak phonefreak is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Laat maar, ik heb al geupdate en er was geen mobiele netwerk connectie voor nodig.
  #3  
Oud 18-06-09, 19:30
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Ok dan doe ik deze op slot, moest er alsnog een probleem opduiken kan hij weer geopend worden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: na update naar 4.3.1 (met behoud baseband) ook geen t-mobile netwerk meer. rellivisit Unlock 3 11-04-11 00:23
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 16:38
Overschakelen naar het duitse netwerk Rene K. iPhone algemeen 2 07-06-10 19:37
Duitse simlockvrije 999euro Iphone updaten naar 1.1.3 EmJayDee Chat en geruchten 1 13-02-08 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.