iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   "u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/36005-u-kunt-niets-kopen-omdat-uw-account-niet-actief.html)

yazzdian 19-06-09 07:59

"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is"
 
Sinds 4 weken kan ik niets meer kopen en update. Ik zit zelf bij Click and Buy en alle rekeningen zijn betaald. contact gehad met Click and Buy en deze konden mij vertellen dat mijn account actief is.

Echter nog steeds geblokkeerd.

Ook na de update 3.0 en opnieuw synchroniseren nog steeds niet actief.

Ik heb inmiddels 15 updates in de rij staan maar ook deze kan ik niet bijwerken.

harde reset werkt ook niet


Wie kan mij helpen

Alvast bedankt !!!

vrgr Marco

bakman 19-06-09 08:21

is je account ge(de)authorized ?

yazzdian 19-06-09 08:58

Weet ik niet, hoe kan ik het controleren?

bakman 19-06-09 08:59

in je menu > store > authorise computer ?

OmeWillem 19-06-09 09:01

Ik weet niet, ik had na de update een scherm bij App Store dat ik eerst de nieuwe gebruiksvoorwaarden accoord moest geven (26 irritante pagina's lang!). Pas daarna kon ik de update voor Shazam binnenhalen. Maar jij had het dus al ruim vóór de migratie naar OS 3.0?

worrel 19-06-09 09:56

Hier het zelfde.
Heb het sinds os 3.0 dat app store zegt, dat mijn account niet meer actief is.

iMario 19-06-09 10:03

Gewoon even mailen naar de iTunes klantenservice. Je krijgt binnen 24 uur netjes antwoord.

Zoeken naar: Account niet actief

~Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:13.