//

Ik heb de iPhone 3GS!

Ik heb de iPhone 3GS! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vandaag nog contact gehad met nico en als het goed is heeft hij er vanaf maandag weer genoeg iphone's 3Gs in diverse grote's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 21-06-09, 22:25
imprezaturbogirl's schermafbeelding
imprezaturbogirl imprezaturbogirl is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: nistelrode
Berichten: 29
Standaard

ik heb vandaag nog contact gehad met nico
en als het goed is heeft hij er vanaf maandag weer genoeg iphone's 3Gs in diverse grote's 16 gb en 32 gb
zijn internet adres is : www.xxapp.com

Laatst gewijzigd door imprezaturbogirl; 21-06-09 om 22:27.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 21-06-09, 22:29
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Hoe zit het eigenlijk met de back cover van de 3G S? Is deze echt precies hetzelfde?
En zien jullie al haarscheuren?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #43  
Oud 21-06-09, 22:31
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imprezaturbogirl Bekijk bericht
ik heb vandaag nog contact gehad met nico
en als het goed is heeft hij er vanaf maandag weer genoeg iphone's 3Gs in diverse grote's 16 gb en 32 gb
zijn internet adres is : www.xxapp.com
Is die niet verschrikkelijk duur? €1099 voor een 32GB
  #44  
Oud 21-06-09, 22:31
imprezaturbogirl's schermafbeelding
imprezaturbogirl imprezaturbogirl is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: nistelrode
Berichten: 29
Standaard

hij ziet er in ieder geval wel hetzelfde uit
even afwachten wat ermee gaat gebeuren
je zou zeggen dat ze daar een verbetering in gebracht hebben, maar dat is na een dag natuurlijk nog niet te zeggen
ik moet zeggen dat mij oude 3g geen enkel scheurtje had

Laatst gewijzigd door imprezaturbogirl; 21-06-09 om 22:34.
  #45  
Oud 21-06-09, 22:33
imprezaturbogirl's schermafbeelding
imprezaturbogirl imprezaturbogirl is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: nistelrode
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Is die niet verschrikkelijk duur? €1099 voor een 32GB
het is maar net wat je ervoor over hebt he
dat is een keuze die je maakt
  #46  
Oud 21-06-09, 22:35
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Hoe zit het eigenlijk met de back cover van de 3G S? Is deze echt precies hetzelfde?
En zien jullie al haarscheuren?
Ja, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Je zou toch denken dat Apple verbeteringen heeft aangebracht in de backcover van de laatste series 3G en zeker in die van de 3G S, want er waren aardig wat mensen met haarscheurtjes en ze durven nu gewoon weer een nieuw model iPhone uit te brengen met, op het oog, dezelfde backcover.
  #47  
Oud 21-06-09, 22:46
Alexl's schermafbeelding
Alexl Alexl is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Ja, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Je zou toch denken dat Apple verbeteringen heeft aangebracht in de backcover van de laatste series 3G en zeker in die van de 3G S, want er waren aardig wat mensen met haarscheurtjes en ze durven nu gewoon weer een nieuw model iPhone uit te brengen met, op het oog, dezelfde backcover.
Volgens de officiele spec list van de 3G S beschikt deze over een "Water- and oil-resistant finish" je zou haast denken dat de scheurtjes tot het verleden behoren, mijn 3G heeft wederom 2 kleine scheurtjes, is nog geen maand geleden voor de derde keer vervangen, maar laat ik dat verhaal nou niet weer ophalen wordt ik redelijk moedeloos van maar ja let's wait en see...
  #48  
Oud 21-06-09, 23:20
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexl Bekijk bericht
Volgens de officiele spec list van de 3G S beschikt deze over een "Water- and oil-resistant finish" je zou haast denken dat de scheurtjes tot het verleden behoren, mijn 3G heeft wederom 2 kleine scheurtjes, is nog geen maand geleden voor de derde keer vervangen, maar laat ik dat verhaal nou niet weer ophalen wordt ik redelijk moedeloos van maar ja let's wait en see...
Ik moet wel zeggen dat ik sinds 3 dagen een splinternieuwe zwarte 3G 16GB (uit week 21 volgens het serienummer) heb via de T-Mobile shop i.v.m. een miniscuul haarscheurtje op mijn vorige iPhone en de backcover van de nieuwe lijkt iets anders aan te voelen dan die van mijn vorige iPhone. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben, als ik jouw verhaal zo lees
  #49  
Oud 21-06-09, 23:23
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard

Ik hoop deze week ook de 3GS te kunnen gaan halen, maar kan echt niet kiezen tussen zwart of wit phoe.. (heb nu nog een witte)
  #50  
Oud 21-06-09, 23:33
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana Bekijk bericht
Ik hoop deze week ook de 3GS te kunnen gaan halen, maar kan echt niet kiezen tussen zwart of wit phoe.. (heb nu nog een witte)
Als je nu een witte hebt dan lijkt mij een zwarte nu de meest logische keuze.
  #51  
Oud 21-06-09, 23:35
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana Bekijk bericht
Ik hoop deze week ook de 3GS te kunnen gaan halen, maar kan echt niet kiezen tussen zwart of wit phoe.. (heb nu nog een witte)
'Doe eens gek' en ga voor een zwarte! Heb je een keer variatie en heb je ze allebei een keer geprobeerd. Als je volgend jaar weer een nieuwe wilt, dan weet je zelf wat je het mooist vind.
  #52  
Oud 21-06-09, 23:41
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
'Doe eens gek' en ga voor een zwarte! Heb je een keer variatie en heb je ze allebei een keer geprobeerd. Als je volgend jaar weer een nieuwe wilt, dan weet je zelf wat je het mooist vind.
Nou ik had begin vorig jaar zowel een witte als een zwarte, kon toen ook niet kiezen, ben toen maar voor de witte gegaan omdat die 16gb was en de zwarte was 8gb.

Maarja, vind wit origineler, zwart zie je meer mensen mee rondlopen en zie je ook makkelijker vingervlekken op.

Voor diegenen die al een 3GS hebben, komen er nu echt minder snel vingervlekken op het touchscreen?
  #53  
Oud 21-06-09, 23:50
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana Bekijk bericht
Nou ik had begin vorig jaar zowel een witte als een zwarte, kon toen ook niet kiezen, ben toen maar voor de witte gegaan omdat die 16gb was en de zwarte was 8gb.

Maarja, vind wit origineler, zwart zie je meer mensen mee rondlopen en zie je ook makkelijker vingervlekken op.

Voor diegenen die al een 3GS hebben, komen er nu echt minder snel vingervlekken op het touchscreen?
Wit is wel wat origineler maar het is toch maar wat je smaak is he. Misschien vind jij zwart veel mooier overgaan met de overkant dan wit. Zwart zal niet voor niets meer populair zijn (naast dat je bij de 8 GB versie alleen zwart kan )
  #54  
Oud 21-06-09, 23:53
JDFS's schermafbeelding
JDFS JDFS is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Tiel
Berichten: 46
Standaard

Ik ook nog ongeveer 5 daagjes wachten, dan eindelijk een xtje filmpjes bij feesten zonder dat er zo'n dikke framerate drop op zit (benieuwd hoe 't is als je wat gedronken hebt) en ja de 4G, zoiets hadden mensen ook bij de 2G toch of is dit weer een beetje anders omdat de 3GS gewoon een gepimpte versie van de 3G is? Ik wacht in spanning af op de volgende generatie...
  #55  
Oud 22-06-09, 00:24
triffic triffic is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 14
Standaard

Over 3 weken ga ik naar Italie op vakantie. Kan ik daar ook een iPhone 3GS 32 GB kopen en is dit dan goedkoper dan 1099 incl btw? En kan ik daar dan ook simlockvrij kopen? (en waar zou ook wel tof zijn om te weten )
  #56  
Oud 22-06-09, 00:36
fritz32's schermafbeelding
fritz32 fritz32 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door triffic Bekijk bericht
Over 3 weken ga ik naar Italie op vakantie. Kan ik daar ook een iPhone 3GS 32 GB kopen en is dit dan goedkoper dan 1099 incl btw? En kan ik daar dan ook simlockvrij kopen? (en waar zou ook wel tof zijn om te weten )

kost hier gewoon in nl 879,- in de btw ... dus is 1099,- iets te veel naar mijn idee
  #57  
Oud 22-06-09, 00:39
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door triffic Bekijk bericht
Over 3 weken ga ik naar Italie op vakantie. Kan ik daar ook een iPhone 3GS 32 GB kopen en is dit dan goedkoper dan 1099 incl btw? En kan ik daar dan ook simlockvrij kopen? (en waar zou ook wel tof zijn om te weten )
Kom gewoon ff de grens over naar België
En ja het zal wel goedkoper zijn als 1099euro
  #58  
Oud 22-06-09, 01:15
Fedor Fedor is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard

Klopt het echt dat je geen vingerafdrukken krijgt op het scherm? (vette vingers etc)
  #59  
Oud 22-06-09, 01:39
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

iPhone shop, koop nu de iPhone bij iPhoneMonster is ook nog goedkoper dan eerder genoemde site
  #60  
Oud 22-06-09, 17:42
Alexl's schermafbeelding
Alexl Alexl is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErikCreative Bekijk bericht
iPhone shop, koop nu de iPhone bij iPhoneMonster is ook nog goedkoper dan eerder genoemde site
Heb je gezien wanneer de site is geregistreert als lid van het keurmerk ? Maart 2009, hebben wwe niets geleerd van de iPhonehelpdesk ? nou wil ik niet gleijk iedereen onder 1 kam scheren maar kiezen uit direct, vooruit of contant betalen, een eenmanszaak en een domein wat in Februari is geregistreert geven mij nou nog niet echt het vertrouwen met een stabiele partij te maken te hebben. Misshcien ben ik na mijn ervaring met de iPhonehelpdesk heel voorzichtig of sceptisch maar er lopen genoeg grapjurken rond toch...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heb ik een 3G of 3GS ? ment10 iPhone algemeen 11 13-03-11 15:06
iPhone 3GS: Hoe kan ik een 3GS FW downgraden van 4.02 naar 4.01 ik heb bb 05.13.04 kingkitesurf Unlock 19 28-09-10 19:14
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile lutador Odido (T-Mobile) 1 07-03-10 20:00
iPhone: Heb 3.1 voor een 3Gs nodig, gejailbreaked erol Jailbreak 5 09-10-09 22:59
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? bilal2307 Archief 11 18-08-09 10:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.