Supreme Prefrences doet het niet! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb winterboard en Supreme Prefrences geinstalleerd. Ik vink hem bij winterboard aan, restart ik hem, is er niets veranderd aan mij instellingen! Heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb winterboard en Supreme Prefrences geinstalleerd. Ik vink hem bij winterboard aan, restart ik hem, is er niets veranderd aan mij instellingen! Heeft iemand hier een oplossing voor? iPhone 3G, Firmware 3.0, jailbreak?: Ja |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat je moet wachten tot winterboard werkt met os 3.0
![]() Kijk maar eens in dit topic https://forum.iculture.nl/f8/ap...gebruiken.html |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt man
|
|
![]() Dit draadje gaat op slot, thanks voor de hulp
|
Labels |
jailbreak, os 3.0, supreme prefrences, werkt niet, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 21:27 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 08:46 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 21:58 |
Wi-Fi doet het niet ? | Dazzle | Wi-Fi | 2 | 30-05-08 23:18 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 18:37 |
|
|