iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Gerucht: iPhone 3G S krijgt extra functies tijdens een latere update (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/36255-gerucht-iphone-3g-s-krijgt-extra-functies-tijdens-latere-update.html)

S¡mon 20-06-09 19:35

Gerucht: iPhone 3G S krijgt extra functies tijdens een latere update
 
Hallo,

Ik zat net op een site met een interessant artikel (helaas liep toen ik dat artikel wou plaatsen me browser vast en nu kan ik het artikel niet meer vinden (er stond iets van mac in de url, zal nog wel even kijken)). Daarin stond dat de iPhone 3G S waarschijnlijk later dit jaar nog extra update's gaat krijgen.

In het artikel stond dat, volgens een betrouwbare bron bij Apple, de camera later dit jaar zal worden uitgebreid met o.a. digitale zoom, functies om bijv. de kleurencontrast te wijzigen en dat het mogelijk zal zijn de originele opname te behouden met de video's (ook al kort je hem in). Ook zou er aan het einde van dit jaar of het begin van volgend jaar multitasking mogelijk worden vanwege de nieuwe processor, alhoewel ze nog niet precies weten hoe ze dit gaan aanpakken.

Er stond ook nog iets in over apps die alleen voor de iPhone 3G S mogelijk zouden zijn vanwege de nieuwe 3D chip maar dat stuk had ik niet goed lezen dus dat weet ik niet zeker.

Ik zal nog kijken of ik het artikel terug kan vinden, maar ik wou dit toch even melden. Is best wel interessant...

Groetjes,
Simon

lnn.art 20-06-09 21:18

ja en dat ie je kinderen kan opvoeden en koffie kan zetten..

BRON ;)

S¡mon 20-06-09 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 304562)
ja en dat ie je kinderen kan opvoeden en koffie kan zetten..

BRON ;)

Kan het niet meer vinden, maar vond het toch wel interessant om te posten. Bepaal zelf wat je er van vind en of je denkt dat het echt is. Beter iets zeggen, dan niets he.

Runaque 20-06-09 22:29

Moet in je geschiedenis terug te vinden zijn, staat geregistreerd van de moment dat je op die pagina terecht komt.

S¡mon 21-06-09 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 304650)
Moet in je geschiedenis terug te vinden zijn, staat geregistreerd van de moment dat je op die pagina terecht komt.

Sorry, kan het niet vinden... maar goed, ik heb het in ieder geval gemeld: vind ik wel zo aardig om dat aan jullie te melden - ik zal later wel nog een keer kijken...

Liquid2ubstanc3 21-06-09 14:51

Wat is hier een gerucht aan? Het is eerder een feit dat de 3G S extra functies zal krijgen tijdens latere updates, dit was toch ook zo met de 2G en 3G?

JDFS 21-06-09 14:58

Je kan 't niet vinden? Hmm...

S¡mon 21-06-09 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JDFS (Bericht 305313)
Je kan 't niet vinden? Hmm...

Nee, sorry :(

INCTRL 21-06-09 21:38

Ik neem aan dat je dit bedoeld?

'Nieuwe iPhone krijgt OpenGL 2.0 ES-ondersteuning' | Mobile | Tweakers.net Nieuws

S¡mon 21-06-09 21:59

Nee, dat is oud nieuws. Het ging hier over een update die later dit jaar komt.

INCTRL 21-06-09 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 305830)
Nee, dat is oud nieuws. Het ging hier over een update die later dit jaar komt.

Dus opengl2.0 ES wordt al ondersteund in de huidige software?

Doh!!

Nee dus.

Fab1Man 21-06-09 22:11

OpenGL 2.0 ES zit er wel degelijk al reeds in hoor. Dat is gewoon omdat die krachtigere GPU dat aankan.

S¡mon 21-06-09 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door INCTRL (Bericht 305832)
Dus opengl2.0 ES wordt al ondersteund in de huidige software?

Doh!!

Nee dus.

Nee, ik zeg dat dat al oud nieuws is dat het al in de iPhone 3G S zit. Dat is nieuws, dat is geen gerucht. Op die site stond dit gerucht (wat ik in de eerste post heb geplaatst). Ik zeg nergens dat de nieuwe chip een gerucht is, die zit gewoon in de iPhone 3G S.

Timmeh_ 21-06-09 22:51

Zijn we nu weer lief voor mekaar? :)
Zou zonde zijn om om deze reden dit topic te sluiten..
Gelieve vanaf nu on-topic blijven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.