//

iphone 3G update 3.1 video + Voice search

iphone 3G update 3.1 video + Voice search discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb in een apple shop gehoord dat er de nieuwe iphone 3gs niet veel anders is dan de iphone 3g... De megapixel camera is dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-06-09, 10:40
martijnnooijen martijnnooijen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Question iphone 3G update 3.1 video + Voice search

Heb in een apple shop gehoord dat er de nieuwe iphone 3gs niet veel anders is dan de iphone 3g... De megapixel camera is dan ietsje beter... en de iphone is sneller... er zit dan ook nog een digitaal kompas in... maar om daarom de nieuwe iphone te kopen??? Nu hoorde ik dat die video functie alleen software is (dat snapte ik zelf natuurlijk ook wel) en die voice search natuurlijk ook... en dat als je wat langer wacht mschn ook wel op de 3G kunt filmen en ook voice search... ik ben benieuwd hoe update 3.1 er uit gaat zien!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-09, 13:20
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Met de 3G is, als je een jailbreak heb, al lang te filmen. In Cydia zijn diversen app's te vinden die het filmen mogelijk maken.

Ook is er gisteren een stukje op iPhoneclub verschenen dat iemand het voor elkaar heeft gekregen om de video functie tevoorschijn te halen op een 3G, helaas was filmen nog niet mogelijk. Ik denk dat we niet lang hoeven te wachten tot deze functie zo geactiveerd kan worden dat filmen op de originele manier ook mogelijk word op de 3G
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #3  
Oud 21-06-09, 14:48
McNessie McNessie is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnnooijen Bekijk bericht
Heb in een apple shop gehoord dat er de nieuwe iphone 3gs niet veel anders is dan de iphone 3g... De megapixel camera is dan ietsje beter... en de iphone is sneller... er zit dan ook nog een digitaal kompas in... maar om daarom de nieuwe iphone te kopen??? Nu hoorde ik dat die video functie alleen software is (dat snapte ik zelf natuurlijk ook wel) en die voice search natuurlijk ook... en dat als je wat langer wacht mschn ook wel op de 3G kunt filmen en ook voice search... ik ben benieuwd hoe update 3.1 er uit gaat zien!
Ik las net veel sneller, 122% sneller. Maar nogmaals, ben je een serieuze fotonemer of filmer, gebruik een echte camera. De kwaliteit zal altijd veeel beter zijn. De compas is alleen handig bij een beperkt aantal apps en idd ik denk dat video en voice er vanzelf komen als Apple denkt de 3gs goed op de markt te hebben.

Leuk ding de 3gs, maar 90% van wat er leuk aan is zit in de 3g met 3.0. Heb je nog geen iPhone? Dan zou ik er niet aan twijfelen...
  #4  
Oud 21-06-09, 15:52
martijnnooijen martijnnooijen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Foto's nemen op m'n iPhone is vaak voor de lol of op een feestje! Heb zelf een Nikon D80 waar ik mijn foto's mee maak! Maar video zal wel leuk zijn!!! En voice search heeeel handig! Ik ga geen 3GS kopen omdat die sneller is en een kompas heeft! Als je egt snel wilt internetten die je dat maar op je PC of mac! Ik denk wel dat zo'n update komt!
  #5  
Oud 21-06-09, 17:17
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Ik wil gewoon voice controll op men 3g
  #6  
Oud 28-06-09, 20:14
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ik wil ook het liefst voice control.
  #7  
Oud 29-06-09, 13:53
Weedwalk's schermafbeelding
Weedwalk Weedwalk is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Het filmen is gewoon software matig. Met jailbreak is het al mogelijk. Zal wel grappig zijn als het bij 3.1 erin zit.
  #8  
Oud 29-06-09, 23:22
madboy1973's schermafbeelding
madboy1973 madboy1973 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 39
Standaard

Dit filmpje is van een Kennis van me.

Voice control is ook niet alles
  #9  
Oud 30-06-09, 13:14
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Whehehe! Dus hij kan geen engels de iphone!
  #10  
Oud 30-06-09, 14:10
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Verrassing: als dat ding Nederlands verwacht verstaat ie geen Engels. Who knew.

En voor TS: video racording en deze spraakherkenning op fatsoenlijk niveau zijn vrij intensieve taken die je beter kunt uitvoeren op snellere hardware. Wat er aan video recording is uitgekomen voor jailbroken 3G's was dan ook zwaar, zwaar bedroevend en het lijkt me duidleijk waarom Apple dat niet als een feature geimplementeerd heeft.

Reken dan ook niet op een officiele software-update waar dit in zit, en bereid je voor op kwalitatief uitermate teleurstellende video als je het via jailbreak doet.
  #11  
Oud 30-06-09, 14:54
Orpheo Orpheo is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

hij kan WEL engels! je moet dus het goed instellen! Voor die kennis, en alle anderen die hier problemen mee hebben, het staat onder instellingen, land instellingen, stembediening, en dan engels. maar dan nog, als ik zeg 'play the song death to all but metal' speelt ie alsnog het verkeerde af...

films opnemen met OS3 doet ie bij mij heel netjes. goed geluid, dik tevreden.
  #12  
Oud 30-06-09, 18:31
eduardiphoneiphone93 eduardiphoneiphone93 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
hij kan WEL engels! je moet dus het goed instellen! Voor die kennis, en alle anderen die hier problemen mee hebben, het staat onder instellingen, land instellingen, stembediening, en dan engels. maar dan nog, als ik zeg 'play the song death to all but metal' speelt ie alsnog het verkeerde af...

films opnemen met OS3 doet ie bij mij heel netjes. goed geluid, dik tevreden.
het moet wel echt goed engels zijn.. bij mij doet ie dat namelijk wel (en spreek dan ook echt goed engels)
__________________
iPhone
  #13  
Oud 01-07-09, 08:28
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Nou ik kan iedereen teleurstellen want geen video in 3.1. Vannacht is 3.1 beta uitgekomen en alleen bugsfixes en een nieuwe baseband.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #14  
Oud 01-07-09, 09:22
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Nou ik kan iedereen teleurstellen want geen video in 3.1. Vannacht is 3.1 beta uitgekomen en alleen bugsfixes en een nieuwe baseband.
3.1 beta? Nergens terug te vinden hoor!

Gevonden! FF wachten met instaleren want ben dan waarschijnlijk mijn jailbreak kwijt!

Laatst gewijzigd door DaveD30; 01-07-09 om 09:28.
  #15  
Oud 01-07-09, 23:51
martijnnooijen martijnnooijen is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 14
Standaard

Ja je bent volensmij wel je jailbreak kwijt? Weet ik niet zeker hoor! Als het niet in 3.1 zit dan maar hopen op 3.2!
  #16  
Oud 06-07-09, 23:38
zwaan's schermafbeelding
zwaan zwaan is offline
• iOS 4.3.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 342
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnnooijen Bekijk bericht
Ja je bent volensmij wel je jailbreak kwijt? Weet ik niet zeker hoor! Als het niet in 3.1 zit dan maar hopen op 3.2!
Tot nu toe is het nog nooit voorgekomen dat de jailbreak is behouden na het upgraden van de firmware. Wel blijven er soms restanten over.
__________________
Marc.
  #17  
Oud 07-07-09, 14:43
Matisse Matisse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 89
Standaard

Even ter info: 3.1 beta valt onder de NDA... best even rekening mee houden voordat Apple je dev account blokkeert wegens schending.
  #18  
Oud 23-07-09, 12:09
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

ik denk toch echt niet dat er Video en Voice Control gaat komen op 3G
waarom zou je dan de 3GS dan nog kopen

dan zijn ze tog echt bijna het zelfde en dan koop je net zo goed de iPhone 3G 8GB of op Marktplaats
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #19  
Oud 02-08-09, 15:51
extreme extreme is offline
• iOS 1.0.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: st niklaas
Berichten: 27
Smile ik wil het graag weten

indien ik nu de nieuwe software 3.0 op mijn 3G plaats, heb ik dan ook de applicaties van de 3gs ? zoals kompas,spraaksturing enz.. of zie ik het verkeerd ? . phone is gejailbreakt. ben ik dan ook alles kwijt wat met cydia is geinstalleerd ? Thx
  #20  
Oud 02-08-09, 15:55
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door extreme Bekijk bericht
indien ik nu de nieuwe software 3.0 op mijn 3G plaats, heb ik dan ook de applicaties van de 3gs ? zoals kompas,
Is een hardware feature : nee
Citaat:
spraaksturing
Leunt waarschijnlijk op DSP hardware, en wordt door Apple gebruikt als onderscheidend voordeel voor de 3GS: nee
Citaat:
enz..
Spotlight, memorecorder en nog een waslijst aan fixes en features (google): ja.
 

Labels
iphone 3g, iphone 3gs, update, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
google app , voice search , microfoon niet gevonden celcese iPhone Apps 0 13-12-10 11:42
Voice mails verdwenen na update MissFriesland iPhone algemeen 2 29-06-09 23:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.