Iphonemodem werkt niet meer na jailbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na upgrade 3.0 en jailbreak heb ik de ap iPhoneModem van Addition opnieuw geinstalleerd via Cydia. Dit verliep vlot. Vervolgens wilde ik deze opstarten, zag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Iphonemodem werkt niet meer na jailbreak
Na upgrade 3.0 en jailbreak heb ik de ap iPhoneModem van Addition opnieuw geinstalleerd via Cydia. Dit verliep vlot. Vervolgens wilde ik deze opstarten, zag het openingsscherm en toen.....niets....Gereboot, herstart, niets hielp. Kan het zo zijn dat de toepassing niet "3.0" proof is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja da lijkt me wel de enige uitleg en waarom zou ge iphonemodem nog nodig hebben als je standaard tethering erin hebt zitten
|
|
|||
|
|||
Omdat niet iedereen een 3g of 3gs heeft mischien...
|
|
||||
|
||||
TS heeft 3g in zijn profiel staan, dus hij/zij moet ff op thetering zoeken op het forum
|
|
||||
|
||||
Er is nog geen nieuwe versie uitgekomen van iPhoneModem voor 3.0.
Cydia/Icy-Apps die niet werken op 3.0 kunnen hier worden gerapporteerd. Alternatieven zijn PDANet (Cydia) of tethering aanzetten. Over beiden is genoeg geschreven, gelieve voor deze onderwerpen de zoekfunctie gebruiken. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 2G werkt niet meer na jailbreak | jaspara | Jailbreak | 4 | 09-09-10 20:32 |
iPhone: Jailbreak werkt niet meer | francebramie | Jailbreak | 0 | 28-01-09 17:02 |
Na jailbreak werkt Iphone niet meer HELP! | patrickvanmierlo | Archief | 3 | 02-01-09 00:07 |
1.1.1 Jailbreak werkt niet (meer)! | BasRed | Unlock [archief] | 14 | 17-11-07 20:03 |
|
|