//

Iphone US

Iphone US discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) He iedereen, Hoogst waarschijnlijk heel voor de hand liggende vraag voor iedereen hier, maar weet even niet wat ik moet doen en niemand in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-07, 20:51
FWWillem FWWillem is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard Iphone US

He iedereen,

Hoogst waarschijnlijk heel voor de hand liggende vraag voor iedereen hier, maar weet even niet wat ik moet doen en niemand in mijn omgeving kan me helpen.

Ik heb iemand weken geleden, begin december, een iphone laten kopen. Ik ging er van uit dat ik die zelf of door iemand in zon "belhuis" kon laten unlockoen. Nu hoor ik dus alleen dat als je hem recent hebt gekocht hij nog niet te unlocken is. Wat te doen?

thnx als je me een antwoord kan geven. Moet ik heel lang wachten op een unlock of kan het al?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-07, 21:25
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Welke Fw is het, altijd zoveel mogelijk info geven , als het 1.1.2 is kan het alleen via turbosim tenzij hij de oude bootloader heeft (zoek op het forum of in de wiki)

Welkom en nog veel plezier.

Stephen
  #3  
Oud 14-12-07, 21:47
FWWillem FWWillem is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 8
Standaard US

Ja nu ik veder lees, zie ik het. Aangezien hij vorige week gekocht is zal het 1.1.2 wel zijn. Las ik nu alleen dat de kans op een unlock klein is?

Ik neem aan dat de 1.1.2 unlock wel eens zal komen toch? Met turbosim etc. is me allemaal te ingewikkeld. Mag het hopen ... zou anders beetje zonde zijn.
  #4  
Oud 14-12-07, 22:15
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

We hopen er allemaal op. Turbosim is op zich niet zo heeeel ingewikkeld. Je moet er alleen even de tijd voor nemen en precies doen wat er verteld word.

unlock zal hopelijk wel komen. Duurt nu alleen al wel een tijdje.

Als je het zo zonde vindt mag je je iphone wel aan mij geven hoor
  #5  
Oud 15-12-07, 09:54
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

De vragen die gesteld worden worden al op andere plaatsen beantwoord. Gebruik de zoekfunctie en lees iPhone Forum - alles over de apple iPhone (in Nederland) - Aankondigingen in forum : iPhone Software Unlock

Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.