iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Mobistar center Gent, langemunt (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/36879-mobistar-center-gent-langemunt.html)

Gödrax 24-06-09 21:50

Mobistar center Gent, langemunt
 
Hallo,
Ik heb net mn iPhone besteld en mag hem vrijdagochtend gaan afhalen in het mobistarcenter Gent in langemunt.
However als ik langemunt of langemuntstraat opzoek via google maps, vind ik nix in gent.
Zou iemand me misschien kunnen vertellen waar deze mobistar winkel precies is??

Bedankt

Maranweke 24-06-09 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gödrax (Bericht 309783)
Hallo,
Ik heb net mn iPhone besteld en mag hem vrijdagochtend gaan afhalen in het mobistarcenter Gent in langemunt.
However als ik langemunt of langemuntstraat opzoek via google maps, vind ik nix in gent.
Zou iemand me misschien kunnen vertellen waar deze mobistar winkel precies is??

Bedankt

Als je vanuit de veldstraat komt gewoon de korenmarkt verder, zo richting vrijdagsmarkt. Da's de langemunt.

Gödrax 24-06-09 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maranweke (Bericht 309790)
Als je vanuit de veldstraat komt gewoon de korenmarkt verder, zo richting vrijdagsmarkt. Da's de langemunt.

aight bedankt ;)

Maranweke 24-06-09 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gödrax (Bericht 309792)
aight bedankt ;)

Graag gedaan. Veel succes vrijdag :)

Gödrax 24-06-09 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maranweke (Bericht 309798)
Graag gedaan. Veel succes vrijdag :)

haha, maar te hopen dat ze niet uitverkocht zijn als ik vrijdag aankom ;)
maar zzal er proberen zo vroeg mogelijk bij te zijn :)

apotheosis 24-06-09 22:31

Goed nieuws: we hebben je nieuwe 16GB Black IPhone voor jou gereserveerd.
Je kan je iPhone afhalen tijdens de exclusieve ontbijtsessie van 26 Juni tussen 7 en 8u30 in het Mobistar Center Gent, Langemuntstraat. Vanaf 7 uur ’s morgens is dit Mobistar Center alleen open voor iPhone-fans zoals jij.
Kom op vertoon van deze mail je iPhone voor 8u30 halen, want dan lopen de reservaties af en mag iedereen binnen. Zijn er dan nog iPhones over, dan geldt het principe: 'op = op' Kan je niet op de ontbijtsessie aanwezig zijn? Probeer dan zeker om dezelfde dag nog binnen te springen. Anders loop je het risico dat alle iPhones 3G S al de deur uit zijn.

Bedankt voor je reservering en veel plezier met je nieuwe iPhone.

Het iPhone 3G S-team

Ik dacht ik al veel te laat zou zijn en blijkbaar toch niet,mag er zelfs als één van de eersten achter,wie zich niet heeft ingeschreven kan maar vanaf denk ik 9u30 ofzo gaan en dan is de kans al groot ze allemaal foetsie zijn.

CptYanni 25-06-09 07:46

Heb dezelfde mail gehad ^^ waarschijnlijk zal ik je vrijdag zien lal ^^

KenBA 25-06-09 12:32

Hoelaat zou het best zijn van te gaan? Is 7u ok of moet je toch iets op voorhand gaan?

Gödrax 25-06-09 12:52

Wel, als we mobistar mogen geloven zal er voor iedereen die er een besteld heeft een zijn tussen 7 en half 9..... maarja, wie weet :x
ik neem hier trein om half 7, wil toch op safe spelen..

predatork1 25-06-09 13:33

Zijn er mensen in de buurt van Arnhem die voor mij (tegen een kleine vergoeding een iphone kan meenemen)?

apotheosis 25-06-09 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predatork1 (Bericht 310278)
Zijn er mensen in de buurt van Arnhem die voor mij (tegen een kleine vergoeding een iphone kan meenemen)?

Dat gaat maar pas na 8u30 dan maar en ik las ook;1 iphone per persoon.

Stibou 25-06-09 20:56

Zal ook aanwezig zijn in Gent!

Weet iemand wat de beste stationshalte is om af te stappen,Dampoort of Sint-Pieters, om zo dicht mogelijk bij de winkel te zijn?

Igor W 25-06-09 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 310882)
Zal ook aanwezig zijn in Gent!

Weet iemand wat de beste stationshalte is om af te stappen,Dampoort of Sint-Pieters, om zo dicht mogelijk bij de winkel te zijn?

Van het Sint Pietersstation neem je tram 1 richting Evergem tot aan de Korenmarkt.

Van het Dampoortstation neem je bus 3 richting Mariakerke tot de Koornmarkt.

Het hangt ervan af in welk station je trein eerst stopt. De bus is iets sneller, maar de tram rijdt vaker...

Good Luck :)

Stibou 25-06-09 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Igor W (Bericht 310942)
Van het Sint Pietersstation neem je tram 1 richting Evergem tot aan de Korenmarkt.

Van het Dampoortstation neem je bus 3 richting Mariakerke tot de Koornmarkt.

Het hangt ervan af in welk station je trein eerst stopt. De bus is iets sneller, maar de tram rijdt vaker...

Good Luck :)

Ok Bedankt! Te voet van Dampoort tot Langmunt is ook nog te doen zo te zien via Google Maps...

apotheosis 25-06-09 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 310952)
Ok Bedankt! Te voet van Dampoort tot Langmunt is ook nog te doen zo te zien via Google Maps...

Tuurijk.

Ik ga er ook zijn.

KenBA 26-06-09 08:54

Net terug van Gent!

Mooie organisatie, alleen spijtig dat de elektronische betalingen niet gingen. Iedereen moest geld afhalen en cash betalen, maar misschien hebben ze dat gefixed later (ik was nummer 9).

We werden goed voorzien van een fruitsapje, koffie en een croissant. Respect voor alle mensen die er zo vroeg zaten! Ikzelf toegekomen rond kwart na 6 en er waren 8 mensen voor mij.

Ook hier en daar wat Nederlanders gespot die blijkbaar geen probleem hadden om zomaar binnen te geraken, des te beter voor hun ;)

CptYanni 26-06-09 08:58

Ik was de eerste die binnenging in de Mob winkel in Gent haha ^^ anders was ik vierde zonder die technische problemen...

iScorpio 26-06-09 09:14

En nu wel allemaal je profiel hier aanpassen naar de iPhone 3GS ;)

Nikooos 26-06-09 09:56

topic kan wel dicht ook. Anders loopt het uit op zaken die hier niet de bedoeling zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:20.