//

Iphone wel of niet?

Iphone wel of niet? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik zit er over na te denken om binnenkort een T-mobile Iphone abonnement af te sluiten met de Iphone 3gs. Maar ik hoorde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-06-09, 14:05
Freekie Freekie is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard Iphone wel of niet?

Hallo allemaal, ik zit er over na te denken om binnenkort een T-mobile Iphone abonnement af te sluiten met de Iphone 3gs.
Maar ik hoorde van een aantal mensen in mijn omgeving dat ik dit niet moet doen aangezien er veel klachten over T-mobile zijn kwa netwerk. Ook zijn ze niet allemaal even voor positief over de Iphone zelf (maar dat is denk ik een meningsverschil).

Graag zou ik van jullie willen weten wat je ervaringen zijn met de Iphone en met name T-mobile.

wat ik mijn dan afvraag is het volgende:
-Hoe zit het met het signaal sterkte
-Hoe snel is 3g echt (in Kbs) bij T-mobile)

PS: miss om handig te weten, ik woon zelf in het oosten van het land vlak bij de grens bij Duitsland (misschien heeft dit nog enige invloed op het signaal sterkte)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 14:23
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

De antwoorden zullen denk ik per gebruiker verschillen over T-Mobile en de iPhone. Ik zelf ben heel erg te spreken over de iPhone, sterker nog, voor mij nooit meer een ander merk

De dekking is bij mij hier in Haarlem prima, 3G soms iets minder maar niet slecht. Het licht er aan in welke regio je zit, de ene regio heeft een slechter bereik dan de andere regio.

Mijn ervaring met de klantenservice is helaas wel slecht, maar ook dit zal per gebruiker verschillen. Het is maar net wat voor medewerker je aan de telefoon krijgt Gelukkig heb ik de klantenservice niet zo vaak nodig.

Al met al ben ik tevreden genoeg om bij T-Mobile te blijven en de 3GS te nemen.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 25-06-09 om 14:24. Reden: kleine toevoeging
  #3  
Oud 25-06-09, 14:25
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ervaringen zijn echt al genoeg te vinden op dit forum. Om nu voor elk persoon een apart topic te openen komt de overzichtelijkheid niet te goede.
Daarnaast heeft iedereen een eigen mening en zal je zelf de beslissing moeten nemen.

Dit topic ga ik dus sluiten.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Iphone IOS 4, wel of niet? blaatje123 Unlock 5 31-07-10 14:56
Wel of niet IPhone 3GS Juan-Paolo Odido (T-Mobile) 24 19-07-10 21:07
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
IPhone 3g 2.2.1 wel of niet te unlocken rfortuna Archief 1 28-03-09 17:33
iphone 2.0 (1.2) firmware wel of niet? dennis9920 iPhone algemeen 10 03-04-08 21:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.