iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Iphones , ik begrijp er niets meer van ... heelp ! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/37011-iphones-begrijp-niets-meer-heelp.html)

Duinkiter_olivier 25-06-09 22:44

Iphones , ik begrijp er niets meer van ... heelp !
 
Hallo !

ik ben nieuw op dit forum , dus verbeter me maar op fouten !

Volgende week vertrek in naar amerika ( california ) en ik zou natuurlijk graag een iphone 3G meebrengen.

op welke manier is het mogelijk om er daar één te kopen ( met of zonder abonnement ? aan welke prijzen ? )

en het belangrijkste !! : ik woon in belgie en ik werk met proximus-abonnementje.

somigen zeggen dat dit mogelijk ik om te unlocken en te bellen en smsen , anderen weer niet ?


kunnen jullie mij eens definitief een antwoord geven ?

alvast bedankt ! Olivier :)

King1987 25-06-09 22:47

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

In amerika is het heel moeilijk om een iPhone te kopen zonder staatburger schap. Mocht je er 1 te pakken hebben, zorg dat er OS 3.0 op komt, daarna jailbreaken met Redsn0w en simlock vrijmaken met Ultrasn0w. Hoe dat werkt, zie mijn tekst hierboven....

apotheosis 25-06-09 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duinkiter_olivier (Bericht 310962)
Hallo !

ik ben nieuw op dit forum , dus verbeter me maar op fouten !

Volgende week vertrek in naar amerika ( california ) en ik zou natuurlijk graag een iphone 3G meebrengen.

op welke manier is het mogelijk om er daar één te kopen ( met of zonder abonnement ? aan welke prijzen ? )

en het belangrijkste !! : ik woon in belgie en ik werk met proximus-abonnementje.

somigen zeggen dat dit mogelijk ik om te unlocken en te bellen en smsen , anderen weer niet ?


kunnen jullie mij eens definitief een antwoord geven ?

alvast bedankt ! Olivier :)

Kijk,van mij doe je wat je wil maar persoonlijk;het beste is gewoon een toestel in belgie los kopen,zonder gezever en gedoe,zonder vast te hangen aan een abo enz....

Kraken gaat zoals de mod hier heeft gezegd.(amerikaanse dan bedoel ik).

xionix 25-06-09 23:08

Why Amerika ? Je kunt hier 2de hands voor mooie prijzen eentje krijgen en nieuw uiteraard. Al die moeite terwijl je denk ik het beste in België kunt kopen, sowieso is het voor toeristen volgens mij amper mogelijk.

Duinkiter_olivier 25-06-09 23:14

we kennen een amerikaan daar dus dat is no prob.

ik heb gezocht op "OS 3.0 " maar niets gevonden , wat betekent dit precies ?

weet iemand iets over de prijzen daar , is dat met of zonder abonnement ?

bedankt ! Olivier !

Chrisl 25-06-09 23:29

Maar is die Amerikaan bereid een abbo af te sluiten voor je? Want je krijgt ze volgens mij echt niet mee zonder abbo.

iCulture 26-06-09 00:03

Over kopen in de USA zijn voldoende andere ervaringstopics te vinden in dit subforum, bijvoorbeeld deze iPhone uit Amerika. Ik stel voor dat je daarbij aansluit.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.